Nieuw kapsel,, Hoe de stap nemen ! Help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Nieuw kapsel,, Hoe de stap nemen ! Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 20:13

Hallo lieve lieve bokkertjes :D

Ik wil een nieuw kapsel!
Heb nu al super lang gewoon lang haar (Nouja niet heul lang helaas :=) en schuine pony en/of lagen
Vind het nu is tijd voor echt een hele verandering!
Maar wat! Ik wil niet inkorten dus dan valt er veel van af...

Ik wil zowieso graag zwart haar , heb nu heul donkerbruin /bijna zwart maar té bruine gloed vind ik.
Ik wil gewoon echt zwart.
Maar helaas ik mag geen spoeling van mijn vader -O-
Zo stom }:)
En ik heb dan volgens de kapper ''bijzonder'' haar waar ik zelf niet zo veel mee kan := Ik heb het styl boven en onder krult het echt erg.
En iedereen vind het mooi maar het staat altijd poef na het borstelen := En ik moet het tig keer per dag borstelen wil het normaal blijven zitten.
Als ik dat niet dat gaat het in ''stro touwtjes'' zitten :=

Maar iig ik dacht aan rechte pony maar 1/2 vn me vrienden vind lelijk en 1/2 vind het hartstikke gaaf staan.
Heb ik wat aan :\
Haha maarja.

Ik vind styl lang zwart haar met rechte pony echt zoo mooi maarja.. Ik moet het laten groeien (Het is wel over mijn schouders hoor en nog wel langer maar niet lang genoeg vind ik := )
En zwart haar ga ik gewoon om zeuren :# spoeling voor 1/2 weekjes moet kunnen hoor! :)) alleen nu de vraag of rechte pony bij mij zal staan

Of dat of weten jullie wat anders leuks?

SOrry voor lange en warrige verhaal :=

Foto kan als jullie dat willen / nodig hebben :P

Marjoleinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:17

Hee!
Ik heb zelf erg veel kapsels gehad, van haar tot op m'n kont tot een bob waarbij ik geen haar meer in m'n nek had! (Ook allerlei pony's e.d. gehad) Dat krijg je met een schoonzus als kapster :p

Ik heb even je foto's in je profiel bekeken, was zelf niet zo wakker :Y)
Maaarr.. Ik denk juist dat een pony heel mooi zou staan bij je! Zorg wel dat ze 'm dan wat rond knippen en niet recht. Dan krijg je over 't algemeen al snel een streng uiterlijk.
Als je je haar na 't douchen niet uitkamt? Hoe droogt het dan op? Krijg je dan krullen of slag?
Als je hebt besloten wat je wilt doen met je haar moet je niet teveel mensen vertellen dat je het gaat knippen, gewoon naar de kapper gaan, volgende dag op school komen, en dan heb je vaak veel
positieve reacties! Zo was het bij mij altijd :+

Ik vind je haarkleur trouwens erg mooi.. Weet je zeker dat je het donkerder wilt? Let er dan wel op dat je huid dan automatisch ook bleker wordt hee.. :D
Laatst bijgewerkt door Marjoleinn op 29-09-10 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Re: Nieuw kapsel,, Hoe de stap nemen ! Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:25

En wat je vrienden mooi vinden is niet boeiend. Het is JOUW kapsel :j.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 20:29

Marjoleinn schreef:
Hee!
Ik heb zelf erg veel kapsels gehad, van haar tot op m'n kont tot een bob waarbij ik geen haar meer in m'n nek had! (Ook allerlei pony's e.d. gehad) Dat krijg je met een schoonzus als kapster :p

Maaarr.. Ik denk juist dat een pony heel mooi zou staan bij je! Zorg wel dat ze 'm dan wat rond knippen en niet recht. Dan krijg je over 't algemeen al snel een streng uiterlijk.
Als je je haar na 't douchen niet uitkamt? Hoe droogt het dan op? Krijg je dan krullen of slag?
Als je hebt besloten wat je wilt doen met je haar moet je niet teveel mensen vertellen dat je het gaat knippen, gewoon naar de kapper gaan, volgende dag op school komen, en dan heb je vaak veel

Ik vind je haarkleur trouwens erg mooi.. Weet je zeker dat je het donkerder wilt? Let er dan wel op dat je huid dan automatisch ook bleker wordt hee.. :D

Het word gewoon weer krul :=
Schuine pony vind ik te standaard geworden (voor mij aangezien ik dat altijd had)
maar hoe bedoel je rond?
Ik vind alleen jammer dat ik geen styl haar heb
Vind mijn haar met zo pony niet mooi dus moet wel vaker stylen etc

@Kiwipitje ik ben soms nog wel wat onzeker en als ik dan hoor van 1 vn me beste vriendinnen dat ze het echt niet bij mij vind staan
Bijt ik wel even op mijn lip en denk ik : Toch maar niet :S

Maar ik durf ook niet alleen ,waarschijnlijk wil een andere goede vriendin van mij mee naar kapper (Doen we dagje shoppen :P) doet zij kleur in haar haar en ik dan dat knippen
ben ik tenminste niet de enige :=

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:29

Je bent 13 jaar dan mocht je van mij als moeder ook nog geen kleur spoeling hoor :D je moet nog de rest van je leven met je haar doen, met kleuren wordt je haar snel dof/dood van en als ik het zou laten doen is het alleen bij de kapper.
Je hebt een vrij rond hoofd en dat zou met een rechte pony alleen maar erger worden :) lang is goed, en tja uhmm verder weet ik ook niet zo goed welk kapsel er leuk is.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 20:35

ja daarom juist..
En wat anders weet u niet :S dus ik zit nu nog steeds aan deze look vast := :O

Marjoleinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:46

Elin_ schreef:
Marjoleinn schreef:
Hee!

Het word gewoon weer krul :=
Schuine pony vind ik te standaard geworden (voor mij aangezien ik dat altijd had)
maar hoe bedoel je rond?
Ik vind alleen jammer dat ik geen styl haar heb
Vind mijn haar met zo pony niet mooi dus moet wel vaker stylen etc

@Kiwipitje ik ben soms nog wel wat onzeker en als ik dan hoor van 1 vn me beste vriendinnen dat ze het echt niet bij mij vind staan
Bijt ik wel even op mijn lip en denk ik : Toch maar niet :S

Maar ik durf ook niet alleen ,waarschijnlijk wil een andere goede vriendin van mij mee naar kapper (Doen we dagje shoppen :P) doet zij kleur in haar haar en ik dan dat knippen
ben ik tenminste niet de enige :=

Waarom doe je niet gewoon lekker krullen dan?
Laat het na het douchen eventjes opdrogen, fohn het wat in de krul, gooi er wat mouse in en kijk dan is wat er uit komt! En NIET kammen :+
Ik heb krullen en een beetje een lok, die valt juist altijd heel leuk!
Ik zou dit gewoon een keer proberen als je een dag toch helemaal niets te doen hebt, of als je je haar altijd nog in een staart wil/kan doen :+ :D

Ik bedoel met een ronde pony dat ze de pony met de vorm van je hoofd meeknippen als het ware. Dus niet dat je pony één rechte lijn is, maar dat het aan de zijkant ook wat langer wordt, zodat het om je ogen heen valt. Snap je wat ik bedoel? Als je in google 'rechte pony' en 'ronde pony' intypt, zie je het verschil denk ik ook wel..

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:46

Als jij het mooi vind dan moet je dat doen.
probeer anders een pluk van je haar dubbel te vouwen

Manon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:51

Marjoleinn schreef:
Hee!

Hoi, mag ik zeggen dat die stelling niet altijd waar is?
Ik ben blond van mezelf en werk nu in een kapsalon.
Om wat te proberen heb ik een rand. Zwart en rood. Maar mijn huid is niet lichter geworden, ook al ben ik van nature blond.
Het kan wel maar hoeft niet altijd zo te zijn.
Voor de rest ben ik het eens met je mening over de pony.

(ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, zo bedoel ik het niet.)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 21:05

Ik twijfel echt ontzettend...
Het ''mooie'' van mijn haar is
dat het zo mooi krult en dan doe ik het naar 1 kant en dan staat het gewoon heel mooi (Voor foto ofso)maar het is erg lastig haar.
En als ik het zegmaar zo dubbel doe dan staat kan dat niet

Ik weet het echt niet :S #)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:27

Ik zou gaan voor een grove krul, door de kapper kun je dat wel laten zetten, permanent. Ik ben grote krul fan, als krullen mooi onderhouden word en goed in model vind ik het altijd mooier als stijl! ( Toen ik 13 was hoopt ik altijd dat als ik mijn haar vaak genoeg kamde het ooit wel stijl werd, maar mijn bos krullen gaat nu nergens meer heen :D )
Ik vind je haar kleur erg mooi! Bij zwart haar wat ook nog stijl is krijg je ( in mijn ogen ) vrij snel een gothic look, en daar moet je van houden. Zwarte krullen vind ik erg mooi. En krullen passen denk ik ook erg mooi bij je gezicht als ik je profiel foto's zie.

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:39

Ik ben zelf kapster en heb het altijd zo geleerd ( is uiteraard ook zo )

Als je een pony knipt word je gezicht ronder, het is wat je zelf mooi vind... laat je even adviseren door je kapster die kan dan goed naar je gezicht kijken.

Een spoeling erover kan altijd nog, doe het anders over een tijdje je bent nog jong..
Je kan nog zooooooo vaak je haar kleuren!

Een ander kapsel is lastig als je het langer wilt hebben, er blijft niet heel erg veel over tenzei je het echt kinki wilt hebben?

Je kan dan je rechte pony bijvoorbeeld doen, of een heel ander soort pony, maar weet niet hoe je haar valt.
en heeel veel lagen is ook wel leuk! maar moet je wel uitkijken dat de onderkant niet te dun word.
Je hebt zoveel leuke verschillende dingen!

Heel veel succes bij de kapper :D

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:17

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:21

Gewoon doen wat je zelf mooi vind, en schijt hebben aan ieders mening!

Ik had hiervoor dreadlocks, en nu een hanekam. (Zijkanten echt goed kort) Natuurlijk denken mensen dat ze dan grappig kunnen zijn, maar na 2 dagen is dat geheel over, als je er maar niet te veel op ingaat en duidelijk maakt dat jij het gewoon leuk vind zo. :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-10 06:40

Zo ben ik dus half wel half niet
Nou ik doe in het echt wel schijt maar zo'n verandering van bijv haar vind ik dan wel weer ''eng''
:P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 07:19