Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marius schreef:Nou heb ik bij de groene kruis winkel dezelfde gezien als ze bij de VK ook hebben.
)
De gedroogde versie even wellen (of zo eten kan ook), niet te veel overigens, ze zetten in je maag nog uit.
.
!
Wel heel hoog, later nog een keer gemeten, netjes stilgezeten en mijn mond gehouden en toen was het goed
SAKKIA schreef:Mijn vader heeft ook een digitale, maar wat het met die dingen een beetje is dat je dus niet mag praten en niet bewegen want dat beinvloed allemaal.
Nou ben ik nogal druk van mezelf en was ik dus druk aan het praten tijdens een keertje voor de lol meten, wist ik veel.
146/90Wel heel hoog, later nog een keer gemeten, netjes stilgezeten en mijn mond gehouden en toen was het goed
SAKKIA schreef:Mijn vader heeft ook een digitale, maar wat het met die dingen een beetje is dat je dus niet mag praten en niet bewegen want dat beinvloed allemaal.
Nou ben ik nogal druk van mezelf en was ik dus druk aan het praten tijdens een keertje voor de lol meten, wist ik veel.
146/90Wel heel hoog, later nog een keer gemeten, netjes stilgezeten en mijn mond gehouden en toen was het goed