Het is een lijdensweg, maar zou het toch laten groeien. T korte staat je wel heel leuk, maar denk dat lang je gezicht mooier uit doet komen
Daarbij vond ik kort haar ontzettend onpraktisch idd, t is veeeeel meer werk dan lang haar... Toegegeven, lang haar droogt trager en je doet er langer over onder de douche, maar das dan ook alles Maar nogmaals, t is een lijdensweg dus weet waar je aan begint Je komt een heleboel fases tegen waarbij je haar voor geen meter wil zitten omdat t een rotlengte heeft iig...
Het staat je allebei wel goed eigenlijk. Ik heb ook korter haar gehad (niet zo kort als dat van jou hoor). Ik vind lang haar toch wel erg handig.
savasan
Geplaatst: 28-09-10 18:34
Ik heb na een jaar kort haar gehad te hebben, weer wat langer haar. Het valt nog net niet op mijn schouders.
De lijdensweg van Amyz ken ik niet, ik heb het gewoon laten groeien, en toen het langer was gezegd tegen de kapper, pony en laagjes. Dat is bijna het enige kapsel wat bij elke lengte op zich wel kan.
Ik zou zeggen, gewoon doen. Als het niet leuk is, kan het er altijd weer af!
Nou ik vind het net geen lijdensweg, maar het is wel zo dat mijn haren ontzettend langzaam groeien. Misschien is het ook lastiger als je van kortgeschoren naar lang wilt, dan duurt het wel heel lang voor het eindelijk de gewenste lengte heeft.
Aight
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 18:36
@mooncloe tips, meningen
ik heb namelijk een beetje dun haar met een slag, ik denk dat het bij mij dan ook een lijdensweg gaat worden, het is begonnen vanaf zero (geen micrometer zelfs)
Laatst bijgewerkt door Aight op 28-09-10 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Tips; tja lastig want je kunt niet veel dan wachten tot het eindelijk lang is
ilse86
Geplaatst: 28-09-10 18:39
je kunt het idd altijd laten groeien. als het niet leuk is, is het er snel genoeg weer af. ik zou niet teveel lagen laten knippen, omdat je dun haar hebt. ik heb heel fijn en steil haar en heb t in veel lagen gehad. onderaan was het op een gegeven moment net een dun vodje. ik heb het nu in minder lagen en het valt veel mooier. ik denk dat jouw haar optisch meer volume heeft dan het mijne omdat jij slag hebt.