Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb ook kort haar, maar ik gebruik eigenlijk alleen nog maar gel en spray die goed droogt en niet plakt. Daarmee kan ik gewoon naar bed zonder dat mn kussen er plakkerig of vettig van wordt

daffodil schreef:Elke dag en soms zelfs twee keer per dag, heb supergezond en dik haar, nog nooit problemen mee gehad! Ja als je je haar laat verven is de kleur er wat sneller uit, dat wel.....
Gewoon doen wat jij prettig vindt! Ik ga ook echt niet slapen met een vies hoofd hoor en ik ga ook echt niet smorgens vroeg de deur uit zonder gedouched te hebben én mijn haar te hebben gewassen!
En mensen met vet haar vind ik persoonlijk het meest onverzorgde gezicht ( buiten vieze tanden
) !!! 
Maar goed dat zal ook wel per persoon verschillen! pitbullgup schreef:Is zeker heel slecht! Ik was mijn haar 2x in de week (hooguit 3 keer per week) met shampoo voor de rest spoel ik ze gewoon uit met water.
Heb juist nooit vet haar of problemen met m'n hoofdhuid en m'n kleur blijft langer mooi. Ook gebruik ik alleen kappers producten en dat scheelt ook al heel veel. (Ben zelf kapster)
Daarom was ik het maar gelijk. En anders laat ik het droog. 

Sushilla88 schreef:Ja, het is niet erg goed voor je haar. Mijn kapster zei het laatst nog. Als je je haar iedere dag wast wordt het gewoon heel snel vet.
Mijn kapster zei dat het hielp wanneer je (om bv. de paardenlucht eruit wil hebben) gewoon met cremespoeling te wassen. Je moet de shampoo sowieso niet inmasseren, want dat is dus funest voor je hoofdhuid. En wordt je haar dus vet.