ontstoken zenuw , morgen kies eruit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

ontstoken zenuw , morgen kies eruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 22:01

doet dat pijn met een ontstoken zenuw, ik verga nu al en heb alles in huis. tot kruidnagel aan toe.

Frances

Re: ontstoken zenuw , morgen kies eruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:05

Waarom moet je kies eruit als ik vragen mag? Bij mij deden ze een wortelkanaalbehandeling :?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:06

LZP > MW

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:06

Tip: neem een Tramadol en twee paracetamolletjes, dat hielp bij mij goed(weet er helaas alles van)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 22:16

ik heb nu ibru en ab moet er zo weer een nemen. ik heb geen geld voor die behandeling. is 300. ik ben nu aant puffen

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 22:44

mijn vraag is dus doet trekken pijn met een ontstoken zenuw.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:48

Ok op die manier, sorry ik heb verder geen ervaring daarmee. Maar als ze de zenuw verdoven zou het geen verschil moeten maken tussen trekken met ontstoken zenuw of zonder ontstoken zenuw dénk ik? Sorry heb er geen ervaring mee, maar ik wens je heel veel sterkte morgen. Volgens mij is wel alles beter als die pijn die je nu hebt, om het positief te bekijken..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 17:02

ja dat zeker maar geloof het of niet ik heb gewoon geen pijn meer en mn kies zit er nog wel het gebied erboven helemaal boven in mn wang. Maar dat is te overleven met een para

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:13

Ik snap die zin niet helemaal, maar begrijp ik het nou goed en ben je niet naar de tandarts geweest dan? Gezien je kies er nog zit? Ik volg het even niet meer hahah

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:35

ik weet niet of het pijn doet (de kies eruit trekken) maar het verdoven doet zeker pijn, het is heel vals omdat je weet dat je er niks aan kan doen. Het steekt een beetje en het voelt alsof ze een vloeistof inspuiten waardoor je tandvlees direct opzwelt. Het naaldje is heel dun en dat is ook het pijnlijke...

sorry als ik je bang maak, ik heb namelijk 8x een wortelkanaal behandelinggehad , 2x operatie en 2x complete schoonmaak van boven gehad dus weet een beetje hoe het voelt :D

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:38

Naar wat ik begreep werkt een verdoving niet altijd even goed als de zenuw ontstoken is, dat was wat mijn tandarts mij verteld heeft geloof ik. Kan best zijn dat je er wat van voelt dus.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 10:47

Wortelkanaalbehandeling krijg je vergoed hoor :D Mijn tandarts trekt niks helemaal niet als je nog jong bent en je nog heel lang moet doen met je tanden.
mijn vriend heeft het ook pas gehad en inderdaad bij hem werkte de verdoving ook niet door de ontsteking, dus sterkte er mee.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 11:01

omg veel succes! ik heb ook een wortelkanaal gehad met ontstoken zenuw, die ze niet kunnen verdoven. Ik ben al een bange schijterd voor de tandarts en was echt BLIJ dat het voorbij was. doet gewoon zeer... ik zei tegen die tandarts: ik lat liever mijn hele rug tatoeren dan dat ik dit nog een keer moet laten doen!

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:24

BE_GENTLE schreef:
Wortelkanaalbehandeling krijg je vergoed hoor :D Mijn tandarts trekt niks helemaal niet als je nog jong bent en je nog heel lang moet doen met je tanden.
mijn vriend heeft het ook pas gehad en inderdaad bij hem werkte de verdoving ook niet door de ontsteking, dus sterkte er mee.

Dat is niet waar, dat is tot en met je 21ste jaar. Daarna alleen bij een aanvullende verzekering voor de tandarts.