* even ter info dit krijg ik altijd zodra de winter eraan komt, zodra het winter wordt heb ik zowieso altijd minder trek en daar maak ik handig gebruik van door dan te gaan lijnen*
ik heb al een minder bolle buik en ik voel me ook gewoon slanker. maar ik was m'n weegschaal kwijt dus ik kon niks controleren.
zonet heb ik em van de onderbuurvrouw ( aan wie ik em dus had uitgeleend en daarna volledig vergeten ben) teruggekregen en ik ben meteen heel blij erop gaan staan. ik had wel kleren aan, maar ik trok er dus even een kilo vanaf voor de kleren. ging ik er dus op staan, was ik nog helemaal niks kwijt.
normaal als ik afval ben ik om deze tijd al een kilo kwijt ( noem het vocht, noem het vet, er is een meestal een kilo af) en nu niks. snik.
ik ga het vanavond nog eens proberen na het douchen, zonder kleren, kijken of ie dan iets anders aangeeft.
ving het wel wel een beetje een domper, ik voelde me zo goed, was helemaal happy met hoe het ging, maar geen resultaat, terwijl ik dat wel gewend ben.
stomme weegschaal

Als je goed bezig bent, komt het afvallen vanzelf. Lekker bewegen en niet teveel over nadenken, dat helpt ook niet mee