Cystes op de baarmoeder mond.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

koetjeboe

Cystes op de baarmoeder mond.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 16:30

Ik mei begonnen de problemen, bloed verlies heel kort en op de meest rare momenten.
In elk geval niet wanneer ik ongesteld moest worden.

Ha bezocht, wat kweekjes afgenomen en na een week bleek ik een schimmel infectie te hebben.
Oke ja nooit eerder gehad maar kwam vaker voor tabletje gehad en ik was er zo weer vanaf.

Nu een week of 4 geleden begon het weer, dacht ja hoor gaan we weer, even aan gekeken.
Maar het ging echt niet over, vorige week vrijdag weer naar de huisarts geweest.
Ja alles zag er normaal uit, weer een kweekje gedaan, en een soa test tja je weet maar nooit.
Maar vanaf die vrijdag werden de bloeding alleen maar erger, met paarden rijden als ik een keer goed hoeste.
Woensdag ondekte ik een bobbeltje op me baarmoeder mond, er gingen gelijk alarm bellen rinkelen, je hoort tegen woordig zo vaak het woordje kanker.
En ik kan me voorstellen dat een bobbeltje bloedingen kan veroorzaken.

Dus donderdag weer een afspraak bij me huisarts gemaakt en na het bobbeltje laten kijken, het is dus een cyste, kan geen kwaad volgens de ha en veroorzaakt niet het bloed wat ik verlies volgens haar.
Dus ik nog steeds ongerust en maar weer naar huis gegaan.
Vandaag gebeld voor de uitslag van de kweek en de soa test, alles is goed, fijn he zegt die mw nog zo leuk.
Nou fijn kan ik het niet noemen, doe me dan maar een soa of infectie.
Nu weet ik nog niks en heb ik een raar vreemd volgens de ha onschuldig bobbeltje.

Heb voor maandag weer een afspraak gemaakt, ik wil door verwezen wordne naar de gynocoloog.
Laten ze alles maar eens nakijken en ook al dat bobbeltje wel zo onschuldig is.

Maar nu vroeg ik me af zijn hier mensen met zo'n cystes en is het echt zo onschuldig.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:32

Ik vermoed dat het een zgn ovula van nabothi (cyste gevuld met slijm op de baarmoedermond) is en die zijn idd onschuldig. Ik heb er ook mee bij de huisarts gezeten en ben na het horen van die naam even gaan zoeken op google en uit alle info bleek dat het inderdaad onschuldig is.

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 18:00

Annick75 schreef:
Ik vermoed dat het een zgn ovula van nabothi (cyste gevuld met slijm op de baarmoedermond) is en die zijn idd onschuldig. Ik heb er ook mee bij de huisarts gezeten en ben na het horen van die naam even gaan zoeken op google en uit alle info bleek dat het inderdaad onschuldig is.

Mmm oke nou maar hopen dat het idd zo iets is.
Al is dan nog steeds de vraag waar die vreemde bloedingen vandaan komen.