iemand enig idee om dunnere kuiten te krijgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_KellyAV

iemand enig idee om dunnere kuiten te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 12:37

hallo bokkers,

Ik heb last van best wel dikke kuiten en het is ook altijd best moeilijk op passende laarzen te vind.
Hebben jullie enig idee om dunnere kuiten te kweken?
Ik vind dit echt super vervelend.

Alvast bedankt :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:41

x,,kelly,,x schreef:
hallo bokkers,

Ik heb last van best wel dikke kuiten en het is ook altijd best moeilijk op passende laarzen te vind.
Hebben jullie enig idee om dunnere kuiten te kweken?
Ik vind dit echt super vervelend.

Alvast bedankt :)

Het is deels gewoon je bouw. Ik heb ook stevige ronde kuiten.
Afvallen helpt wel trouwens, ik weet niet hoe zwaar je bent maar mijn kuiten worden dunner (logisch) als ik afval. Verder hoort het gewoon bij je bouw. Niks aan te doen. Je kan gaan fietsen/spinning maar daar worden ze hooguit strakker van maar niet zozeer veel dunner.

Dus afvallen of accepteren. :D

Jeanine93

Re: iemand enig idee om dunnere kuiten te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:44

Niks aan te doen ;)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 12:45

ben wel bezig met afvallen maar alles is zo lekker
en ik zit ook bij een dieetiste en ik weet ook wel dat ik weer goed aan de gang moet maar om de een of andere reden doe ik dat niet en ik heb liever dat er in een maand 10 kilo af is maar dan zit het er ook zo weer aan. Maar het gaat allemaal zo langzaam. Verder fiets ik elke dag ongeveer 24 km. Ik heb dan ook geen flubber kuiten.
Afvallen dan maar :)

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 12:46

Je beide benen breken en dan 6 weken int gips zitten, resultaat = super dunne kuitjes }:0

sorryy! O=)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 12:58

LEUK ! laat ik mijn benen ff gaan breken :D
haha.

Kon je de maar wat vanaf snijden ofzo.. :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:21

x,,kelly,,x schreef:
LEUK ! laat ik mijn benen ff gaan breken :D
haha.

Kon je de maar wat vanaf snijden ofzo.. :P

Kan, er bestaat een kuit-liposuctie. :j
Maar goed, kost je veel geld en de vraag is of dat mooi is. Dan heb je smallere kuiten maar zijn bijv. je bovenbenen nog fors.
Mocht je echt alleen ballonkuiten hebben, dan is een lipo een uitkomst.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 13:26

dat ga ik dus echt niet doen!
ik ben zo'n beetje doodsbang voor naalden.
Maargoed ik hoef nou ook weer niet dunne kuiten maar er mogen wel wat minder vetjes op zitten. Alhoewel ik denk dat het meer spier is :)

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:29

Wat een hele goede oefening is:

- Op je tenen (en middenvoetsbeentjes) op de rand van de trap staan.
- Je vasthouden ergens aan. Zorg wel dat je recht staat ten opzichte van je hele lichaam
- Dan heel langzaam je hakken naar beneden zakken tot je niet verder kan en weer langzaam omhoog echt het hoogste punt wat je kan. Op en neer.

Deze oefening iedere dag op de traptrede doen. Hoe langzamer je de oefening uitvoert en vertraagd, hoe meer je kuitspieren aan het werk moeten.

Begin maar met 30 keer per dag, een maandje lang vóór het slapen gaan. Moet jij eens kijken hoe mooi je kuiten ontwikkelen van spekkies naar spieren.
En mocht je echt WILLEN afvallen. Ga dan eens naar het asiel die honden ter beschikking hebben om buiten mee te wandelen.
Doe jij wat aan de conditie en je maakt een hond super gelukkig. Als je gaat wandelen met de hond, wandel dan non-stop in een ACTIEF tempo. :-)

Dat het in de genen ZOU zitten is een prachtig excuus van mensen om het dan maar te accepteren en te zeggen dat jij je er dan maar bij neer moet leggen.

Leef een actief leven, eet gezond en zorg dat je lekker in je vel zit. :-)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 13:34

VDB schreef:
Wat een hele goede oefening is:

- Op je tenen (en middenvoetsbeentjes) op de rand van de trap staan.
- Je vasthouden ergens aan. Zorg wel dat je recht staat ten opzichte van je hele lichaam
- Dan heel langzaam je hakken naar beneden zakken tot je niet verder kan en weer langzaam omhoog echt het hoogste punt wat je kan. Op en neer.

Deze oefening iedere dag op de traptrede doen. Hoe langzamer je de oefening uitvoert en vertraagd, hoe meer je kuitspieren aan het werk moeten.

Begin maar met 30 keer per dag, een maandje lang vóór het slapen gaan. Moet jij eens kijken hoe mooi je kuiten ontwikkelen van spekkies naar spieren.
En mocht je echt WILLEN afvallen. Ga dan eens naar het asiel die honden ter beschikking hebben om buiten mee te wandelen.
Doe jij wat aan de conditie en je maakt een hond super gelukkig. Als je gaat wandelen met de hond, wandel dan non-stop in een ACTIEF tempo. :-)

Dat het in de genen ZOU zitten is een prachtig excuus van mensen om het dan maar te accepteren en te zeggen dat jij je er dan maar bij neer moet leggen.

Leef een actief leven, eet gezond en zorg dat je lekker in je vel zit. :-)

Heel erg bedankt! ik ga er zeker mee beginnen vanavond :D
Worden ze dan ook iets smaller? en ik ga ook buikspieren doen want ik kan voor geen meter doorzitten.
Ik heb zelf een hond maar die is super lui en dan bedoel ik ook en súper. Maar die moet eigenlijk ook afvallen hij is veel te dik dus ik ga denk ik maar wat vaker met hem lopen. Als ik tijd heb.
Ik ga nu even een vriendin bellen of ze samen met haar hond naar het strand wil :)) Lekker een end lopen :)

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:37

En ACTIEF hoog tempo lopen dan he? :-)
Dan voel je zeker weten ook je buik.
Doorzetten en in je achterhoofd houden waar je het voor doet.

x,,kelly,,x schreef:
Lekker een end lopen :)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 13:40

ja maar dan zal ik wel men hond mee moeten sleuren haha :D

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:42

Als jullie samen conditie krijgen wordt jij straks meegesleurd door je hond....

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 13:43

vriendin wil niet mee :(
dan ga ik maar opruimen en mesten bij de paarden..
VDB schreef:
Als jullie samen conditie krijgen wordt jij straks meegesleurd door je hond....

dat denk ik niet haha :+ maar hij zal wel actiever worden en niet de hele dag liggen te slapen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:43

Moon schreef:
Je beide benen breken en dan 6 weken int gips zitten, resultaat = super dunne kuitjes }:0

sorryy! O=)

Of je doet het nog gekker: Je breekt je enkels en gaat 20 weken in het gips: resultaat: minder dan kipfiletjes en meteen dikke zwarte haren op je pootjes :')

Overigens duurt het dan wel errug lang voor je de kracht in je kuiten terug hebt hoor ( bij mij ruim 3 jaar ) :))

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:44

Train je meteen je armspier, wel afwisselen zodat je beide armen traint! Sorry grapje.
Zag je titel en ik heb ook forse kuiten, heb er mee leren leven en laat mijn laarzen op maat maken.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:46

Ik heb ook wel eens gehoord dat alsje hakken (pumps) veel draagt ze mooi ronder worden. Of dat klopt weet ik niet

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:47

En DAAR gaat iedereen mee de mist in!!!! Vriendinnetje doet niet mee......
Hup, uit die stoel en je niet laten ontmoedigen omdat er even iemand niet mee gaat.
Doe het dan vandaag een keer alleen met de hond en ervaar dan hoe lekker jij je voelt (en slaapt) als je een fikse wandeling hebt gemaakt met je hond.
En doe hier je verslag aan ons. :-)

x,,kelly,,x schreef:

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:48

Jaaa, maar die zwarte haren op je benen doet het oog ook doen denken dat je dikkere kuiten hebt.
Haal die haren eraf en dat scheelt al 3 kuitmaten..... :')

Tallie1979 schreef:
Of je doet het nog gekker: Je breekt je enkels en gaat 20 weken in het gips: resultaat: minder dan kipfiletjes en meteen dikke zwarte haren op je pootjes :')

Overigens duurt het dan wel errug lang voor je de kracht in je kuiten terug hebt hoor ( bij mij ruim 3 jaar ) :))

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 13:51

natasjuhh schreef:
Ik heb ook wel eens gehoord dat alsje hakken (pumps) veel draagt ze mooi ronder worden. Of dat klopt weet ik niet

daarmee laat je eigenlijk alleen maar de kuitspier beter uitkomen :)

Bedenk je wel, TS, dat als je fanatiek aan het fietsen/spinnen/sporten slaat, je kuiten niet dunner worden...spieren zijn ook aardige vulling :)

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 13:56

Tallie1979 schreef:
Moon schreef:

sorryy! O=)

ik heb nu ook haartjes :oo heb totaal geen zin om te gaan scheren en niemand die het nu ziet met dat rot weer. haha.
VDB schreef:
En DAAR gaat iedereen mee de mist in!!!! Vriendinnetje doet niet mee......
Hup, uit die stoel en je niet laten ontmoedigen omdat er even iemand niet mee gaat.
Doe het dan vandaag een keer alleen met de hond en ervaar dan hoe lekker jij je voelt (en slaapt) als je een fikse wandeling hebt gemaakt met je hond.
En doe hier je verslag aan ons. :-)

x,,kelly,,x schreef:

Ik weet dan het fout is maar ik vind het niet leuk om alleen te lopen of ik moet er echt zin in hebben. Andere keer maar weer. *zegt sorry tegen zichzelf*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:53

Als je veel fietst (en ik neem aan dat je ook paardrijdt?) is daar niks aan te doen. Je schrijft zelf al dat het voornamelijk om spieren gaat. Stoppen met bewegen is dan de enige optie, maar dat moet je ook niet willen denk ik. :)

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:37

Heb ook dat probleem, mega kuiten. Zit gedeeltelijk in de familie helaas. Enigste optie is inderdaad liposuctie of weken lang niks doen(benen laten gipsen). Bij een beetje meer beweging, voorbeeld wat vaker gefietst dan normaal groeien me kuiten gelijk, wou dat mijn buikspieren zo waren.

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:40

maar wat noemen jullie nu dikke kuiten? Ik ben benieuwd bij welke kuitomtrek dat begint, eigenlijk.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 15:53

Heb het topic doorgespit, maar kom ook tot de conclusie dat je gewoon twee gespierde kuiten hebt!
Vooral bij voetballers zie je dit een heleboel, vriendinnetje is ook fanatiek voetbalster (in tegenstelling tot ondergetekende) en haar kuiten, die eerst zelfde maatje als mij hadden, zijn inmiddels ook enorm gegroeid. Dit heeft mij een paar leuke laarzen opgeleverd. :D

Misschien dat je wbt. sporten dingen waarbij je veel 'kuit' gebruikt kunt minderen en daartegenover iets anders kunt oppakken. Meer met de arm/buik/dij/kontspieren oid.

bijdehandje1 schreef:
maar wat noemen jullie nu dikke kuiten? Ik ben benieuwd bij welke kuitomtrek dat begint, eigenlijk.

Denk dat dat per persoon en per postuur verschilt. ;)