Ik vroeg me af of er hier bokkers bekend zijn met een achillodynie en wat jullie verhaal hierachter is.
Daarnaast; welke behandelingen hebben jullie gevolgd en heb je ervaring met Shockwave therapie bij een achillodynie?

xx
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vaak door het verkeerd belasten. verootjoo schreef:Ik heb het zelf niet, maar ken het wel.
Mag ik vragen welke therapieën je al geprobeerd hebt? Shockwave is niet het eerste waar ik voor zou kiezen
Je hebt al een hele geschiedenis en zou idd niet weten wat er nog meer geprobeerd kan worden. Hoe gaat het met die steunzolen? Heb je nu nog veel last of niet?
Zeker niet in eerste instantie, maar gezien jij al vanalles geprobeerd hebt is dit misschien een laatste redmiddel. verootjoo schreef:achillodynie is een verzamelnaam voor klachten aan de achillespees en dus geen medische diagnose![]()
Wat ik zou doen is idd alles wat jij hebt opgeschrevenJe hebt al een hele geschiedenis en zou idd niet weten wat er nog meer geprobeerd kan worden. Hoe gaat het met die steunzolen?Heb je nu nog veel last of niet?
Ik ben persoonlijk geen voorstander van shockwave therapie. Het is nu helemaal 'hot' in fysioland, en als het bij jou gaat werken is het natuurlijk helemaal geweldig. Maar ik werk er niet graag mee

) gehad.