Ik ben een week geleden begonnen met de pil, maar ik wist echt niet dat je zoveel last van die gewenningsbijwerkingen kan hebben. Wat voel ik me nu beroerd. Ik heb al de hele week hoofdpijn en ben misselijk. Wat ik nog wel het raarste vindt is dat mijn menstruatie al twee keer zo lang duurt als normaal, niets voor mij. Hebben jullie in het begin ook zoveel last gehad van die gewennings maanden?
hm, die ken ik niet. Maar weet wel waar je aan begint met de pil hoor. Het is makkelijk maar heeft veel bijwerkingen.. Er is laatst een topic over geweest.. Zal eens even zoeken.
Ik ben ook behoorlijk anti pil, maarja ik heb nu een maand of 8 met mijn vriend en wil ik niet met een kleine opgescheept zitten zal ik wel moeten. Andere dingen als spiraaltje, implanon, nuvaring etc. lijken me nog enger dan de pil .
Charlie_P
Geplaatst: 21-09-10 18:12
Toen ikooit begon met de pil ben ik er ook wel een tijdje ziek van geweest. Idd misselijk en hoofdpijn en helemaal niet lekker. Daarna zo'n 13 jaar \zonder problemen geslikt. Ben er nu een tijdje mee gestopt, maar zit te twijfelen om weer te beginnen. Vraag me af of ik dan ook weer zo die bijwerkingen ga krijgen....