sinds zaterdagavond begon me stem wat minder te worden. Zondagochtend was het ook even een drama maar daarna kwam die wel weer terug.. maar sinds gister heb ik totaal geen stem meer. mensen kunnen me gewoon niet meer verstaan. Maar het gekke is. ik heb totaal geen keelpijn of pijn bij het praten/eten/drinken. Wel moet ik zeggen dat ik vaak hoest en dat dit wel gevoelig is bij me keel. maar dat heb ik altijd wel gehad..
Heb dit ook wel eens. Gaat bij mij na ongeveer 5 á 6 dagen weer over. Vind het altijd erg vervelend omdat er idd helemaal geen geluid meer uitkomt. Heb er ooit wel eens een kuurtje voor gehad (kwam voor totaal iets anders bij de huisarts net toen mijn stem foetsie was), maar kan niet zeggen dat het sneller over was. Geen keelpijn of niks, alleen maar heel veel stilte (tot genoegen van sommige in mijn nabijheid, hahaha)
_Tara_
Geplaatst: 21-09-10 17:59
Je bent ook hiervoor niet ziek geweest? Dat heb ik namelijk eens gehad. Paar daagjes ziek geweest, voelde me daarna weer helemaal prima maar m'n stem was wel weg.
nee ben niet ziek geweest. voel me ook niet ziek. heb nergens last van eigelijk alleenme stem is weg.. heelraar. en ja met hoesten dan doet het zeer. maak me best wel een beetje zorgen. mensen zeggen ook dat het niet normaal is wat voor geluid er uit komt
Ik had het toevallig vorige week ook. We gingen zondag met het werk naar de efteling en op een gegeven moment zei ik tegen een collega "die rook bij sommige attracties slaat me op de keel" verder nergens last van. Maandag had ik bijna geen stem meer.
Verder ook geen keelpijn ofzo. Ben wat eerder weggegaan op het werk en toch maar even het bed ingedoken en met een dag was het ergste al weer over.
Heeft mijn zus ook een aantal keren gehad. Tja weet wel wat het was maar kan er eve niet opkomen. Volgens mij een virus op de stembanden. Doen ze niet veel aan. Moet vanzelf over gaan
Ik heb het ook 2 dagen gehad (ben nog steeds schor maar mijn stem komy iets terug nu). Ook mij kon niemand verstaan. Maar het heerst heel erg, ik kreeg de 3e dag (vandaag) wel opeens wat keelpijn en veel hoesten dus iss komt het bij jou ook nog. Zou me niet te veel zorgen maken hoor!