Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zammie schreef:Had niet zo snel al berichten verwacht...Talisa schreef:Wat heb je dan, dat ze dit doen? Een soort hernia ofzo? En waar wordt het gedaan?![]()
Sterkte iig!
Meerdere dingen, waaronder een hernia en littekenweefsel van operatie. Wordt in Hoogeveen gedaan..
Maar dat is mijn mening en ervaring.
Zammie schreef:Wees dan ook zo, als je dit durft te zeggen, om dan te zeggen waarom niet...
Ik hoor juist alleen maar goede dingen over hun en heb daarom juist voor dit ZH gekozen..
Zo kan ik ook wel dingen roepen.. Dus beetje bokker zou het onderbouwen..
Zammie schreef:Nou, het heeft dus niets met mijn behandeling te maken. Zo kan ik ook nog wel het 1 en ander vertellen over bepaalde ZH-en.
Deze arts werkt ook in Groningen, heeft via daar ook een vernieuwde techtniek die ook in Hoogeveen zal komen door hem.
Dus graag ervaringen over pijnblokkades, daar gaat het mij om. Niet om allerlei ZH-en af te zitten kraken...
moppielover schreef:Mijn opa heeft zo'n blokkade in zijn heup gekregen. Het helpt bij hem wel wat maar hij heeft nog steeds pijn. Ik weet alleen niet meer wat hij aan zijn heup heeft. Hij is er wel blij mee omdat de pijn wel flink verminderd is.

Jeaninee_Ier schreef:Mijn vader heeft ook een hernia gehad. Dat is helaas niet best afgelopen. Fout van het ziekenhuis..
Ik wil je in ieder geval veel sterkte en succes toewensen!

Zammie schreef:Jeaninee_Ier schreef:Mijn vader heeft ook een hernia gehad. Dat is helaas niet best afgelopen. Fout van het ziekenhuis..
Ik wil je in ieder geval veel sterkte en succes toewensen!
Is hij geopereerd of ook deze behandeling ondergaan? Operatie heb ik jaren terug al gehad, maar wil dat liever zolang mogelijk uitstellen nu. Vandaar dus de pijnpoli en revalidatie.

MISTRAL94 schreef:Ik heb gister voor de 2e keer een facetdenervatie gehad op niveau L3,L4, L5 en S1 ik heb nu nog flinke napijn en ben bont en blauw dus kan nu nog niet vertellen of het deze keer geholpen heeft. Ik ben sinds juli vorig jaar bezig met pijnbestrijding in Meppel. Verschillende injecties in het SI-gewricht gehad (de zogenaamde proefblokkade) Vorig jaar september een facetdenervatie op L4 L5 dat heeft wel geholpen ook al was ik nog niet pijnvrij. Daarna hebben ze in november nog een SI denervatie gedaan. Februari dit jaar opnieuw een proefblokkade. In julie hebben ze een tussenwervel ingespoten en dit heeft zeer zeker effect gehad. De pijn in mijn been is weg maar nu begon mijn rug weer erg op te spelen. Vandaar dat ze gister opnieuw de facetdenervatie gedaan hebben maar het nu drastisch aangepakt.
Ik wens je veel succes en hoop voor je dat je snel van je pijn af bent!
Niezel schreef:Mijn vriendin laat zich ook regelmatig (een interval van vijf jaar dacht ik?) inspuiten. Na een dubbele hernia en een operatie is dat eigenlijk het enige dat voor haar werkt. Vrijwel pijnloos, al zijn de ongemakken wel gebleven.

Zammie schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb gister voor de 2e keer een facetdenervatie gehad op niveau L3,L4, L5 en S1 ik heb nu nog flinke napijn en ben bont en blauw dus kan nu nog niet vertellen of het deze keer geholpen heeft. Ik ben sinds juli vorig jaar bezig met pijnbestrijding in Meppel. Verschillende injecties in het SI-gewricht gehad (de zogenaamde proefblokkade) Vorig jaar september een facetdenervatie op L4 L5 dat heeft wel geholpen ook al was ik nog niet pijnvrij. Daarna hebben ze in november nog een SI denervatie gedaan. Februari dit jaar opnieuw een proefblokkade. In julie hebben ze een tussenwervel ingespoten en dit heeft zeer zeker effect gehad. De pijn in mijn been is weg maar nu begon mijn rug weer erg op te spelen. Vandaar dat ze gister opnieuw de facetdenervatie gedaan hebben maar het nu drastisch aangepakt.
Ik wens je veel succes en hoop voor je dat je snel van je pijn af bent!
Facetdenervervatie is ook besproken. Is pas duidelijk, als ik doorgelicht wordt. Gegevens van andere ZH is niet duidelijk (zelfs onzinnig wat er doorgegeven was)
Om welke reden is de tussenwerfel ingespoten? Heb nml een uitpuilende en dat kan alleen door vastzetten van een heel stuk van de rug (domineffect) behandeld worden, volgens mijn "oude" neuro. Zal absoluut geen pijnverlichting geven en wil dat dus zolang mogelijk zien uit te stellen.
Ik hoop, dat het voor jouw nu goede resultaten geeft! Wens je in ieder geval alvast heel veel succes en sterkte ermee!