slaapproblemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_4ever

slaapproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 08:34

Heee allemaal,

Ik heb de laatste paar weken last van slaapproblemen.
Ik word 's nachts een keer of 5 a 6 wakker om naar het toilet te gaan.
Dit had ik vroeger nooit en als ik wakker word dan duurt het ook altijd een half uur voordat ik weer in slaap kan komen....
Verder heb ik er overdag ook meer last van dat ik constant naar het toilet moet om te plassen.
Ook ben ik erg moe, maar ik denk dat dat komt omdat ik 's nachts minder slaap.

Verder heb ik elke dag het zelfde ritme ongveer, ga altijd rond 8 uur, half 9 uit bed en rond 10 uur lig ik weer in bed en daartussen werk ik en doe ik me paardje. Ik heb verder ook geen stress van het een of ander, ben gewoon gelukkig om het zo te noemen :)

Ik ben ookal bij de huisarts geweest hiervoor maar die zegt ja kijk het nog maar even een weekje aan en kom dan maar terug.
Ben na een week ook weer terug geweest en toen zeiden ze ja het gaat vanzelf wel weer over, terwijl ik het idee heb dat het alleen maar erger wordt..

Hebben jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn?
Want met men huisarts kom ik niet verder

91laura

Re: slaapproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:02

Misschien een domme opmerking, maar kan het geen blaasontsteking of zo iets zijn?

Of denk je niet dat het aan het telkens moeten plassen ligt dat je niet kan slapen? Want dan kan het andere problemen hebben.

Ik vind trouwens wel dat je huisarts er raar mee om gaat! Ze mogen wel iets meer hulp geven.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:39

Ik zou ook denken aan een blaasontsteking of een zwangerschap omdat je zowel 's nachts als overdag veel naar de wc moet.

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 21:03

Blaasontsteking denk ik zelf niet.. Want heb verder geen pijn bij het plassen o.i.d.
Zwangerschap zou kunnen, maar ben aan de pil wat dus eigenlijk niet echt voor de hand ligt.. Alhoewel ik wel eens eerder door de pil heen zwanger ben geworden

Mijn huisarts doet dat bij iedereen... Kunnen ze meer geld vangen, hoe ik het zie bij hun...
Maar daarmee maken ze dikke missers.. maargoed

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 22:56

dan zou ik er persoonlijk toch maar even een zwangerschapstestje tegenaan gooien ;) het zekere voor het onzekere. en bij blaasonsteking hoef je niet altijd pijn te hebben. ik werk in de zorg en kom zeer regelmatig mensen tegen die blaasontsteking blijken te hebben en geen pijn hebben. heb er vandaag nog 1 gehad die al 2 weken gigantisch veel moest plassen en geen pijn had. heeft wel een week in het ziekenhius gelegen omdat ze toch zware blaasonsteking bleek te hebben en gigantisch ziek was omdat de bakterie in haar bloed was gekomen.

drd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:06

Ben je ook meer gaan drinken dan? Of plas je elke keer maar een klein beetje?
Ik zou anders gewoon weer bij je huisarts aan de bel trekken en laten weten dat het alleen maar erger is geworden!

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 17:39

Okee ja daar heb ik niet veel verstand van (A)
maar verder eet en drink ik niet meer dan normaal...
Ik ben wel een stuk actiever dan anders..
Rijd nu veel meer paard en heb het drukker op het werk, waardoor ik togh vrij actief ben..

Met een zwangerschaps test wacht ik nog even mee, want heb komende week stopweek en als het dan afneemt dan denk ik dat het daar aan ligt en anders maar weer eens langs de huisarts ..