slaapproblemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_4ever

slaapproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 08:34

Heee allemaal,

Ik heb de laatste paar weken last van slaapproblemen.
Ik word 's nachts een keer of 5 a 6 wakker om naar het toilet te gaan.
Dit had ik vroeger nooit en als ik wakker word dan duurt het ook altijd een half uur voordat ik weer in slaap kan komen....
Verder heb ik er overdag ook meer last van dat ik constant naar het toilet moet om te plassen.
Ook ben ik erg moe, maar ik denk dat dat komt omdat ik 's nachts minder slaap.

Verder heb ik elke dag het zelfde ritme ongveer, ga altijd rond 8 uur, half 9 uit bed en rond 10 uur lig ik weer in bed en daartussen werk ik en doe ik me paardje. Ik heb verder ook geen stress van het een of ander, ben gewoon gelukkig om het zo te noemen :)

Ik ben ookal bij de huisarts geweest hiervoor maar die zegt ja kijk het nog maar even een weekje aan en kom dan maar terug.
Ben na een week ook weer terug geweest en toen zeiden ze ja het gaat vanzelf wel weer over, terwijl ik het idee heb dat het alleen maar erger wordt..

Hebben jullie misschien een idee wat het zou kunnen zijn?
Want met men huisarts kom ik niet verder

91laura

Re: slaapproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:02

Misschien een domme opmerking, maar kan het geen blaasontsteking of zo iets zijn?

Of denk je niet dat het aan het telkens moeten plassen ligt dat je niet kan slapen? Want dan kan het andere problemen hebben.

Ik vind trouwens wel dat je huisarts er raar mee om gaat! Ze mogen wel iets meer hulp geven.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:39

Ik zou ook denken aan een blaasontsteking of een zwangerschap omdat je zowel 's nachts als overdag veel naar de wc moet.

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 21:03