hersenschudding?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

hersenschudding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 21:01

Hoi allemaal,

Vanmiddag ben ik van mijn pony afgevallen (vanuit stilstant, pony zet hem op de rem vanuit galop...), op het fietspad (fietspad loopt langs het ruiterpad).
Dus nu zat mijn moeder al helemaal beroert te doen over een hersenschudding blablabla :\
Maar ik ben niet dol, heb geen hoofdpijn, moet niet overgeven etc. etc.
Er zit wel een bult op mijn hoofd, als ik daarop druk, dan doet het wel pijn (had wel een goedgekeurde cap op, die moet nu ook vervangen worden...)

Kan ik toch een hersenschudding hebben?

groetjes bumper :)

_Karlijn

Re: hersenschudding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:06

Ik zou het in de gaten houden of je morgen/overmorgen nog geen klachten krijgt, maar zoals je het nu omschrijft klinkt het niet als een hersenschudding.

Lusitana

Re: hersenschudding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:14

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 22:07

De symptomen kunnen later komen ...
het begint met druk op je ogen en de misselijke kan na een paar uur komen. Ik zou toch iedere 2 uur je wekker zetten vanacht, gewoon voor de zekerheid.

Heb zelf door een ongeluk een zware hersenschudding gehad en voelde in eerste instantie prima. Tot 's nachts, toen begon de ellende, overgeven, duizelig, flauwvallen, gelukkig lag ik in het ziekenhuis :D Wil natuurlijk niet zeggen dat hij bij jou gebeurd, noem het worst-case-senario :+
Hou het goed in de gaten, ook je geheugen kan al veel zeggen, kun je je alles herinneren of ben je stukjes kwijt?