pil vraagje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

pil vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 09:23

ik heb al gezocht via de zoekfunctie maar kon het niet vinden, anders graag verplaatsen :)

ik heb dus een vraagje
ik was voor 2 weken geleden een dag van me laatste week vergeten :o dag erna beide pilletjes ingenomen maar de volgende ochtend, toch ongesteld. mooi oliebol, kwam me mooi niet uit. dus ik maar gewacht
zaterdag met nieuwe strip begonnen om me gewone ritme maar weer op te pakken maar ik blijf ongesteld. whaa! volgende week gaan we namelijk op vakantie na jamaica....
gistern viel het wel mee, ik dacht ben er door, maar vanmorgen... lijkt wel of we dus weer overnieuw gaan beginnen.
nu is de vraag, wat zou ik doen omdat we voglende week met vakantie gaan. door slikken of toch maar weer stoppen en over een paar dagen opnieuw weer proberen om opnieuw te beginnen.... wat zouden jullie doen?

furious

Re: pil vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:24

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:25

Weet niet hoeland deze strip nog duurt? Maar anders afmaken en stopweek inlassen, 'goed' ongesteld worden en daarna weer verder gaan :)

tjeetje

Re: pil vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 09:31

Nooit stoppen bij een vergeten pil of bij doorbraak bloedingen. Nu dus ook : strip afmaken en dan of doorslikken (als de stopweek in de vakantie valt) of gewoon je stopweek en dan opnieuw starten. Als je telkens na een halve strip stopt maak je er voor je lijf een rommeltje van en kom je ook niet meer in een stabiel bloedings patroon. Het is wel ongebruikelijk om na 1 vergeten pil meteen een doorbraak bloeding te krijgen, dus misschien eens met je huisarts overleggen om iets zwaarders te gaan slikken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 10:31