Een tijdje geleden heeft mijn moeder een uitstrijkje moeten maken. Kort daarna moest ze weer na de dokter (Heeft suikerziekte beginnende) 'Toen werd ze uit de wachtkamer gehaalt. Slecht nieuws had de dokter. Pap 3 (ik weet niet hoe je het schrijft) Ze moest na de gynacoloog om nog een paar onderzoeken te doen. Het was nog net geen kanker, ze zoudde biopjes weg halen om te kijken of het al kanker was. Onder plaatselijke verdoving hebben ze meteen alles weggehaald wat er zat. 3 plekken van een 1 cm groot, en nog 1 stuk met nog een halve cm. Ze had een week last van pijn in de buik en vloei ingen, ze mocht 3 dagen niks tillen. Gister was ze na de aldi geweest om alvast inkopen te doen voor me verjaardag, Wat blijkt heeft ze z'n 6-pac cola flessen lopen sjouwen. Ze kreeg meteen al last van buikpijn. Vanmorgen had ze nogsteeds last, ze wou eerst de huisartsenpost niet bellen, moest van mij meteen. Huisartsenpost gebeld, moest meteen na het ziekenhuis komen. Ze zou nacose krijgen en ze woudde kijken wat er aan de hand was. Na 4 uur wachten was het eindelijk zover. Ze is net wakker geworden, ze hebben niks kunnen vinden, ze zagen alleen dat de eierstokken ontstoken waren. Ze heeft nu medicijnen gekregen en moet nu minimaal 1 nacht blijven,
Als ik meer weet laat ik het horen. Bedankt voor het lezen
ashley1
Geplaatst: 19-09-10 20:31
He bah toch, dat is schrikken... Gelukkig dat het niks 'ernstigs' is, maar dat zal wel flink zeer doen, bah. Veel beterschap toegewenst!
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop is en dat jullie niet nog meer narigheid krijgen en de (ookal was het het niet helemaal) kanker wegblijft. Dikke knuffel .
Letizia
Geplaatst: 19-09-10 20:32
Sterkte meis, ik wet hoe het is om in die onzekerheid te zitten. Bij mijn moeder hebben ze een aantal jaar geleden een voorstadium van borstkanker ontdekt, gelukkig is erger voorkomen dmv enkele operatie's, maar tis een rot tijd
Vooral die 10000 telefoontjes... om gek van te worden.
Dankjewel
chocobroodje
Geplaatst: 19-09-10 20:37
Mijn moeder heeft net na mijn geboorte ook een pap 3 uitslag gehad. Dat hebben ze toen bij haar ook weg gehaald en nu bijna 28 jaar later nooit ergens meer last van gehad. Wel vervelend dat bij je moeder haar eierstokken zijn ontstoken lijkt me erg pijnlijk. Hopelijk knapt ze gauw op! En jij toch een hele fijne verjaardag alvast gewenst.
Letizia
Geplaatst: 19-09-10 20:46
Misslolliex schreef:
Vooral die 10000 telefoontjes... om gek van te worden.
Ooh hou maar op, iedereen wilde op de hoogte blijven, logisch, maar werd helemaal plat gebeld, werd er zot van...
Ik zit nu thuis in een soort gelijke stituatie, alleen is mijn moeder wel ernstig ziek. Vorige week maandag een zware operatie gehad, en ze moet nog even in het ziekenhuis blijven.
Vandaag mijn 19e verjaardag gevierd.. Niet helemaal zoals het normaal gaat, maar in het ziekenhuis met wat familie.
Dat met die telefoontjes herken ik erg goed. Mijn moeder hing altijd uren aan de telefoon. Als zij er niet was dan kreeg ik op z'n minst 4 telefoontjes per dag. Ik snap het wel, iedereen was/is bezorgd. Maar ik word er wel gek van dat ik tientallen keren hetzelfde verhaal moet vertellen..
Heel veel sterkte en succes met je moeder. Het zal een spannende tijd zijn.
(ook alvast gefeliciteerd)
Lynn_Nikita
Geplaatst: 19-09-10 21:30
ik heb zelf pap3b gehad 3 jaar geleden en eraan geholpen inmiddels bevallen van een zoontje, en verder gelukkig nergens last van gehad je moeder word nu strenger in de gaten gehouden door de gyneacoloog, vaker uitstrijkjes weten ze waardoor die ontstekingen komen? of dat verband met de pap uitslag heeft?
er lopen trouwens verschillende topics over pap uitslagen op bokt, misschien kun je daar ook meer info krijgen
Bah wat naar hoop dat je moeder snel weer naar huis mag en er verder niets ernstig uit de onderzoeken komt. Weet je wat een idee is voor de vele telefoons of een blog openen en daar de neiuwtjes opzetten die je ook telefonisch aan mensen door zou geven normaal maar dit is vaak wel veel werk om bij te houden en kan ook door andere gelezen worden en dat moet je maar willen. Een andere optie is een email lijst aan te leggen en iedere keer als er nieuws is iedereen in de lijst een mail te sturen me de informatie zo voorkom je veel telefoontjes met tig keer hetzelfde verhaal en als je dan rtleefoon krijg kan je een keer iets anders vertellen want door d email zijn ze van de meeste dingen al op de hoogte.
vandaag heb ik telefoon gehad. ze hebben zondag haar geopereert maar daar kwam niks uit. ze weten nog niet precies wat er aan de hand is. vandaag gaat ze door ct scan. ze heeft morfine gekregen. ik hoop dat ze snel na huis mag, want ik ben morgen jarig.