healing garden lijn, waar nog te vinden?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AlexandraM

healing garden lijn, waar nog te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 23:14

weet iemand winkels in nederland of vooral internet winkels in nederland en andere landen waar men nog de lijn van healing garden kan krijgen?

ikzelf had healing garden green tea, volgensmij nog met therapy erbij ..maar goed ze hebben ze helaas uiteindelijk uit de rekken gehaald..zal wel op een site eentje maar dat bedrijf waarmee ze verzenden komt schijnbaar niet hier...

En verzenden van t buitenland en al helemaal america is natuurlijk erg duur...

hoop via hier mn favo product alsnog terug te vinden :D

sorry voor de spelfouten heb dyslectie...

True love is like good music, it can't be discribed in words, just have to experience it by yourself

Zoekt omg landgraaf vz/bijrijdpaardje, veulen ook welkom.

Lein_

Re: healing garden lijn, waar nog te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 00:02

ehmm bij de pak drogist!! Zijn er niet veel van, haalde mama voorheen weleens dingetjes nog van.. Verder geen idee of t er nog is hoor, vond t ook altijd lekker spul!!

AlexandraM

Re: healing garden lijn, waar nog te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 01:24

ja had nog een restje en dat vandaag gebruikt en dacht onder t douchen van aaaaaah ken genoeg dingen die ik lekker vind maar dit is gewoon mijn geurtje:P

ik ken de pak drogist niet...althans niet hier in t zuiden... eens opzoeken:P

meer mensen?

sorry voor de spelfouten heb dyslectie...

True love is like good music, it can't be discribed in words, just have to experience it by yourself

Zoekt omg landgraaf vz/bijrijdpaardje, veulen ook welkom.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie