Wat een rot dag!

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

purny

Wat een rot dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 16:56

Ik ben vanmorgen onderuit gegaan vlakbij school. Ik ben dus gestruikeld over een stoeprand en kwam daarbij met volle vaart neer op de stoep met zowel bovenlijf als knieƫn. Dus dat was even schrikken aangezien ik geen adem kreeg. Gelukkig kwamen er allerlei mensen mij helpen, normaal gesproken laten ze je altijd liggen. Ook kwam de politie erbij omdat die toevallig in de buurt waren en werd mij zelfs een lift aangeboden naar school... Alleen nu kan ik mijn knie bijna niet meer bewegen. Trappenlopen lukt met moeite... het doet echt pijn als de hel. Er zit ook een schaafwond op en hij is heel erg blauw aan het worden... Ik kon mijn dokter ook niet meer bereiken vanmiddag.. Ik ben nu alleen bang dat er iets mis is in mijn knie, maar dat zien ze pas na 10 dagen als de zwelling weg is... Zal ik morgen toch maar naar de dokter gaan aangezien ik toch al weet dat het zwaar zwaar zwaar gekneusd is? En na hoeveel weken kan ik weer op een paard klimmen?

Groetjes van de ongeluksvogel...

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Eas_Mon

Re: Wat een rot dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:00

Als ze zeggen dat je het pas na 10 dagen kan zien..
Ik weet nu al dat de dokter gaat zeggen: rust rust rust..

Ik zou dus rust nemen en even aankijken

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:05

Ik zou als ik jou was even bellen met je dokter en aan hem/haar vragen of hij/zij het verstandig vind als je even langs komt.;)

Volg de verbouwing van onze nieuwe woning via https://www.instagram.com/verbouwing_nr33/ <3

kelselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:10

ik zou sowieso naar de dokter gaan
heb het zelf ook gehad vorige winter en ben heel snel weer op paard gestapt, 1 tip!!! niet doen!! ik heb na die tijd echt een poos gehad dat ik helemaal niks meer kon en met rijden deed het echt heel erg pijn, dus ik zou gewoon zorgen dat je veel rust neemt niet teveel je knie belasten en als het weer helemaal goed is weer rustig opbouwen met rijden!
veel succes

Anouk 10-07-2005 / 25-12-2011
Esprie: dressuur B+19
L1+2

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:12

of de ehbo eventueel dar kunnen ze wat meer verder koelen en waarschijnlijk krijg je daar een druk verband

Lieve Mixie ik vergeet je nooit

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 18:31

k heb ongeveer hetzelfde, paard heeft vandaag op mijn enkel getrapt (duwde me in volle vaart om en trapte dan met haar vol shiregewicht op mijn enkel)
die zit momenteel helemaal gezwollen blauw en pijnlijk :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 18:42

auch... ik kom er trouwens steeds meer achter waar ik nog meer pijn heb... ik ga denk ik 2 weken rusten met rijden en daarna rustig opbouwen...

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 18:55

JeetjeJeetje. Das nog eens pech..
Ik zou 2 dagen wachten en dan naar de dokter gaan ;)
Succes :(:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie