zondag 29-8-10 heb ik geprobeerd magic voor de kar te zetten, helaas raakte hij flink in paniek en toen hij viel in de bocht kantelde het wagentje, waardoor ik gelanceerd werd. Tijdens mijn val heb ik eerst de bakrand geraakt,daarbij is mij schouder uit de kom geraakt en gebroken(het humusbot en dan de kop ervanin 4 stukken).ook mijn pols is gebroken
Ik ben geopereerd en met een plaat en schroeven hebben ze geprobeerd de boel weer netjes in elkaar te zetten. dit is op zich gelukt maar het is afwachten hoe het met de botgroei gaat en of de doorbloeding goed blijft,
Verder zit mijn pols in het gips.
ben inmiddels alweer bijna 2 weken thuis.
door de pijnstillers gaat het op zich wel goed met me.
alleen is het zo balen dat ik zo bitter weinig kan doen.bij alles nadenken,kan dit wel.pfff zeer vermoeiend
vorige week woensdag heb ik nieuw gips om mijn pols gehad,nu de 21e weer foto's maken, en hopelijk mag mijn pols dan uit het gips
hopelijk blijkt dan uit de foto's van mijn schouder dat ,dat ook een goede prognose heeft.
ze hebben natuurlijk mijn schouder gerepareerd maar de grote vraag blijft, sterft er geen bot af en komt de cosilidatie(botaangroei) goed op gang.
ik hoop van wel,anders heb ik nog een volgende operatie nodig. en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.
verder krijg ik een paar keer per week fysio,die is heel voorzichtig positief,omdat mijn schouder minder stijf is/wordt als verwacht.
gisteren hebben ze mijn hechtingen(krammen) eruit gehaald, damn er zaten gewoon 27 krammen in.
was een bikkel volgens de docter ze kon ze er zo uitplukken....
dus nu heb ik een lekkere ritssluiting.
vond het gisteren wel heel vreemd om naar te kijken,maar ben al weer een beetje aan gewend.
mijn vraag is hebben jullie ervaring met zoiets en/of tips
mis mijn paardje zo