Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird
Yamcha schreef:Dank je wel, dat kan ik echt waarderen......
Dat is het ook, het frustreert me. Mateloos.
Ik ga iets doen met de zorgverzekering trouwens, ik wil weer Strattera. Ritalin is waardeloze rommel.
Nijn schreef:Wees blij dat de helft is gedaan, 't kan veel erger hoor, echt......Tja en dan mag je opmerkingen ontvangen in de trant van ''Dat je zo rustig kunt blijven terwijl van alles maar de helft is gedaan'' o.d.
Mocht iemand een ZV weten die wel Strattera of Concerta vergoed, meldt het aub even!
En euhm planning volgen, wat is dat?
Vjestagirl schreef:Nadeel is dat de rest van de wereld dat niet ziet. Die zien een kalme Yamcha (of Vjestagirl for that matter) en gaan er vanuit dat het dan goed is.
Nijn schreef:Mocht iemand een ZV weten die wel Strattera of Concerta vergoed, meldt het aub even!
setteke schreef:Vjestagirl schreef:Nadeel is dat de rest van de wereld dat niet ziet. Die zien een kalme Yamcha (of Vjestagirl for that matter) en gaan er vanuit dat het dan goed is.
Ja, want jullie reageren in allerlei topics. Maar ho, hoe kan iedereen dit weten dan? Behalve nu? No offense.
setteke schreef:Vjestagirl schreef:Nadeel is dat de rest van de wereld dat niet ziet. Die zien een kalme Yamcha (of Vjestagirl for that matter) en gaan er vanuit dat het dan goed is.
Ja, want jullie reageren in allerlei topics. Maar ho, hoe kan iedereen dit weten dan? Behalve nu? No offense.
wopkelover schreef:als ik het goed begrijp is er dus wel wat meer dan enkel ritalin en concerta ter besachikking voor mensen met adhd
ik zou graag willen weten waar dit te verkrijgen is
want ik moet eigenlijk ook ritalin slikken
maar ik wordt er echt niet beter van
Gebruikers op dit forum: collendoorn, Gea99, haasje20, Katharinaa, leintje_, M_aris, moonsparkle, pairadice, Pantykous, Peony, xXlovelyXx en 81 bezoekers