niet fit, wat kan het zijn?

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Geeske_

niet fit, wat kan het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 18:47

hoi!

ik voel me de laatste tijd helemaal niet meer fijn, ik ben telkens erg misselijk.
het voelt dan alsof ik over moet geven, maar dat hoef ik niet.
ook heb ik heel erg pijn in mijn hoofd.
ik heb ook helemaal geen eet-lust.
weten jullie wat dit is/kan zijn?

Groetjes, Geeske

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:51

Helaas kan dit vanalles zijn! maar waarschijnlijk ligt het bij je maag en/of darmen, het kan een beginnend maagzweertje zijn of een beginnende ontsteking daarom raad ik je aan om even langs de huisarts te gaan.
deze zal waarschijnlijk je bloed laten prikken en kan je medicatie geven waardoor je je een stuk beterder voelt!

edit: zie net dat je pijn in je hoofd hebt, dit kan ook gewoon van de (onbewuste) stress zijn!
of heb je onlangs je hoofd gestoten of iets dergelijks?
Laatst bijgewerkt door blazelover op 15-09-10 18:52, in het totaal 1 keer bewerkt

~*~*~*~*~*~*BLAZE~*~*~*~*~*~*

Geeske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 18:52

blazelover schreef:
Helaas kan dit vanalles zijn! maar waarschijnlijk ligt het bij je maag en/of darmen, het kan een beginnend maagzweertje zijn of een beginnende ontsteking daarom raad ik je aan om even langs de huisarts te gaan.
deze zal waarschijnlijk je bloed laten prikken en kan je medicatie geven waardoor je je een stuk beterder voelt!

ik heb wel vorig jaar bloed moeten prikken omdat ze dachten dat ik bloedarmoede had.
maar ik had maar lichte.
zou ik hier ook last van hebben?

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:53

In een jaar tijd kan er veel gebeuren ;) maar het zou wel je hoofdpijn kunnen verklaren!

Geeske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 19:04

blazelover schreef:
In een jaar tijd kan er veel gebeuren ;) maar het zou wel je hoofdpijn kunnen verklaren!

okee! dan ga ik mijn moeder vragen of die nog een keer met mij naar de dokter wil voor een onderzoek!

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:26

hihi zie net je leeftijd dus denk niet dat het een maagzweertje is maar het kan wel nog altijd een ontstekinkje zijn! succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie