Pil helpt niet.

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

xMarloes

Pil helpt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 17:48

sorry mensen de titel is een beetje heel raar ( weet even geen betere titel :o ), tuurlijk helpt de pil wel tegen zwangerschap maar ik ben ook de pil gaan slikken voor mijn buikpijn die ik altijd heb door mijn menstuatie en tegen pukkeltjes.

Heee,

Ik heb er nu 1 maand opzitten met het slikken van de pil en ben nu al weer begonnen met mijn 2e maand.
Alleen ik ging hem ook slikken om van mijn puisten af te komen, in iedergeval dat het minder werd. Maar het wordt eigenlijk alleen maar erger.
Ook heb ik hem genomen om minder klachten bij mijn menstuatie te hebben, maar daarintegen was ik pas ( in mijn stop week dus ) bijna een paar keer flauwgevallen op school van de pijn door de buikkrampen.
Nu moet ik hem nog 1,5 maand slikken, en is dit misschien een reactie erop, omdat mijn lichaam eraan moet wennen, maar hebben meer mensen hier last van gehad?
want ik vind het namelijk heel vervelend, zeker nu ik me zelfs ga schamen dat ik met zo'n hoofd rond moet lopen, het is nog veel erger dan eerst en baal er echt heel erg van...

Hilde_92

Re: Pil helpt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:54

Bij 3 maanden merk je goed verschil, je wil te graag denk ik.
FF geduld hebben! :D

Jewelz Sport

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:56

welke pil krijg je? de Diane 35?

Vooropgesteld wil ik je zeggen dat het lang niet bij alle meiden werkt.. de pil slikken om van de acne af te komen. Bij mij persoonlijk heeft het wel heel erg geholpen tegen de menstruatieklachten, maar ook dit is niet bij iedereen het geval.

Dan zijn er ook nog verschillende soorten van de pil die je kan krijgen tegen je klachten en acne, de ene werkt bij de een wel en de andere niet en vice versa.

De yasmin staat ook goed aangeschreven tegen acne.

Wel heb ik gehoord dat de pukkeltjes de eerste 2 weken wel erger zouden kunnen worden (zelf geen ervaring mee) maar het zal niet extreem erger moeten worden lijkt mij...

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 17:56

Oh, ja dat zal best kunnen hoor :o
maar vriendinnen die merkte gelijk na 2 weken al veel verschil dus ik dacht; misschien bij mij ook wel. Maar dat is dus niet zo...

Het is wel erger geworden, eerst had ik er ookwel last van maar werd wel soms iets minder, nu is mijn rechterwang helemaal rood enzo, terwijl links het supermooi is, haal raar dus.

Ik heb stediril 30.
Laatst bijgewerkt door xMarloes op 13-09-10 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 17:57

Ik merkte ook na 3 maand pas verschil hoor :)
nu foccus je er te erg op, en dat speelt ook mee.

Succes :)

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 18:04

Soon may the Wellerman come to bring us sugar and tea and rum.
One day, when the tonguing' is done we'll take our leave and go.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten