Dankjewel. Jullie hebben stuk voor stuk gelijk.
Ik heb zowaar ook gewoon 'nee' gezegd tegen een spontane actie. (Uitnodiging voor carabet.)
Ik voel me nog wel ziek (rillerig, hoodpijn...gelukkig geen koorts) en heb er zowaar zelfs echt aan getwijfeld om toch te gaan vanavond.
Het is bijna onbegrijpelijk hoeveel moeite ik had om 'nee' te zeggen zelf nu in deze situatie.
Affijn, er is een mijlpaal bereikt. Ik heb besloten dat ik vanaf nu nog maar twee activiteiten ga plannen per week in de avond.
De overige avonden ben ik gewoon lekker thuis
.
Maar om nu te zeggen dat alles is opgelost... ik heb gisteren dus bijna de hele dag geslapen. Gisteravond om 21:30 uur naar bed gegaan en wordt net pas wakker 09:50 uur.
En ik ben moe....pfff ik hoop echt dat ik er optijd bij ben en dat ik niet te laat ben. Ik heb nu weer de behoefte om naar bed te gaan en verder te slapen maar vraag me af wat ik nu het beste kan gaan doen. Rondje wandelen buiten? Beetje frisse lucht? En dan vanmiddag nog even gaan slapen? Of moet ik nu juist zo veel mogelijk uitrusten?
Ben bang dat ik verder in een dip zak zo moe dat ik me nu voel. Of is het nu toch eindelijk de overgave die ik geef aan de vermoeidheid?