slechte eter!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amyz

Berichten: 6911
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: slechte eter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 10:16

Wat me ineens te binnen schiet wat bij mij goed werkte; idd alles door elkaar prakken en daar een soort vulkaan van maken, vertel er een mooi verhaal bij, jus in het kuiltje in het midden.. Mn oma deed dat altijd en ineens zag een stamppot er een stuk lekkerder uit :D

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 11:02

Ik was vroeger bang voor apen en ze maakte me wijs dat als je je eten niet op at de gorilla je kwam halen haha!
Dus als ik niet wou eten deden ze net op de ze gorilla aan hoorden komen en gingen ze buiten kijken enzo, nou dan wist ik niet hoe gauw ik mijn bord moest leeg eten :P Wou absoluut niet met de aap mee haha!

Owja en als ik dingen niet lekker vond en ze absoluut niet wou eten, dan prakte me oma alles door elkaar en maakte me wijs dat het alleen dingen waren die ik erg lekker vond.

In het kindertehuis werd je gewoon in de gang neergezet en mocht je pas de gang uit als je je bord leeg had. Zelf als je je toetje niet lekker vond moest je in de gang zitten tot je m op had.
Stom van hun dat er een wc in de gang stond, daar belande namelijk al mijn voedsel als ze even waren afgeleid :o }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 13:11

Een schaaltje met appelmoes en daardoor heen de piepers geprakt oid?
Gewoon alles onder de appelmoes stoppen. Ik lustte vroeger ook nauwelijks aan groente, hoppa ik at alles wel met appelmoes dan. enorme berg appelmoes, klein beetje vieze groente. :)

Love_4ever
Berichten: 556
Geregistreerd: 08-12-07

Re: slechte eter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 13:18

Ik was vroeger ook niet echt zo'n geweldige eter.. Maar bij mij was appelmoes de perfecte oplossing :D
Overal appelmoes bij en smullen maar...
Ook heb ik dan nu nog steeds... Kan overal appelmoes bij eten, maar moet er wel om denken dat ik niet teveel appelmoes eet :P

Anoniem

Re: slechte eter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 14:52

Idem hier, appelmoes kan en mag op alles van mij eigenlijk. :9