mijn enkel lag uit de kom en met de ambu naar het ziekenhuis, daar werd ie er weer in gezet (
heb het hele ziekenhuis bij elkaar gegild... damn wat deed dat veel pijn zeg
) op de foto bleek dat beide zijkanten en de voorkant kapot was... dat betekende een operatie 
ik vond het verschrikkelijk want ik was nog nooit geopeerd...
ik werd naar huis gestuurd en moest de dag erna maar terug komen voor een afspraak maken voor de operatie..
vanwege de zwelling kon er niet meteen geopereerd! uitendelijk ben ik na 3 dagen opgenomen vanwege de verschrikkelijke pijn. pas na 10 dagen ben ik geopeerd. de operatie zou 1,5 u duren ipv de standaard 45min. Op de operatietafel bleek het toch ingewikkelder dan gedacht en zijn ze 4 uur bezig geweest.
Er was geen referentiepunt meer om alles weer in elkaar te zetten
de buitenkant was zo verbrijzeld dat ze kleine delen heeft moeten verwijderen en ik nu een zwart plekje heb waar geen bot meer zit. er waren pezen kapot en uiteraard hebben de enkelbanden ook een klap gekregen. ik heb te horen gekregen dat ik vrijwel direct last zal krijgen van atrose

al met al ben ik nu 6 weken bezig, heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen en ik zit NOG steeds aan de morfine (en de bijbehorende pillen)

ik ben 2 weken geleden bij de pijnbestrijding geweest, waar ze dachten dat ik misschien dystrofie zou hebben, maar leek iig tot nu nog op bot pijn

ik moet 3 maanden in het gips(dat werd voor de operatie gezegd, dus ik weet niet zo goed hoe het nu is
), waarbij de 1e 6 weken onbelast... dus ik moet binnenkort weer terug en dan hoop ik uiteraard op loopgips.maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ideeen/tips/ervaringen over hoe het straks verder moet?!
ik heb bij de fysio in het ziekenhuis aangegeven dat het straks weer perfect moet ( ik rijd wat internationaal, zou dat ooit wel weer willen doen, ondanks dat de arts niet optimistisch is
)zij verwees mij gewoon door naar een sportfysio... maar misschien hebben jullie ervaringen met anderen therapeuten oid?!
uiteraard zal ik volgende week ook met mijn eigen arts overleggen wat zij aanbeveelt

maar was erg benieuwd of jullie zoiets hebben meegemaakt en hoe jullie dat verder hebben gedaan nadat je uit(of misschien nog wel in het gips) het gips was?