Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:Ga in gesprek met je huisarts (en lees in de wachtkamer vast de infofolder over epilepsie) en laat hem een afspraak maken met zijn ARBOarts.
Mijn nekhaar gaat overeind als ik je bericht lees, jullie zijn niet goed opgevangen en geïnformeerd. Hoe kan iemand met regelmatig aanvallen in hemelsnaam in de dakgoten werken en autorijden??? Laat hem doorverwijzen in het ziekenhuis, dit blijft niet goed gaan!
phormicola schreef:Ik snap je helemaal. Mijn man heeft twee jaar geleden spontaan epilepsie gekregen, ook in een periode van enorme stress.
Hij heeft niet echt veel aanvallen, maar de laatste had hij tijdens het douchenIk schrok me wild! Hij viel op de enige manier waarop hij kon vallen zonder zich ergens aan te bezeren, ik heb doodsangsten uitgestaan, wat nou als ie op z'n hoofd of nek was gevallen?
Hij weigerd ook nog om medicatie te nemen, omdat ie zich daar 'doods' door voelt. Gelukkig hebben wij geen auto, maar ook ik pieker hier enorm veel over.
phormicola schreef:Nee, hij staat niet onder toezicht, de epilepsie begint in de slaapkwab.
Hij heeft Keppra voorgeschreven gekregen, maar hij neemt ze niet in
Gelukkig heeft hij dus niet veel aanvallen en ik hoop dat dat zo blijft.
MiSz_SaNdY schreef:phormicola schreef:Nee, hij staat niet onder toezicht, de epilepsie begint in de slaapkwab.
Hij heeft Keppra voorgeschreven gekregen, maar hij neemt ze niet in
Gelukkig heeft hij dus niet veel aanvallen en ik hoop dat dat zo blijft.
het is toch ook raar dat hij niet onder toezicht staat elk jaar naar een neuroloog bv.
hij heeft dus wel een scan gekregen en welke was dit