hoe hoog kan glas 'springen' ->2 glazen van aanrecht gevalle

Moderators: ynskek, Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Mjetterd, Giolli, Dani, Sica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rensje101

hoe hoog kan glas 'springen' ->2 glazen van aanrecht gevalle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-10 19:01

hallo!
ik heb net perongeluk twee glazen van de aanrecht laten vallen, het glas lag natuurlijk over in de keuken maar k ben achteraf beetje bang geweest dat het misschien ook wel op de keuken tafel is gekomen, het viel van het fornuis ongeveer 1.5 m hoog op de grond, de tafel is denk ik 1m hoog en daar lag brood ed op, ook wat tassen die open waren. Zou het kunnen dat er hier glas in terecht is gekomen en wat zou ik met het eten doen dat erop lag, ben er beetje huiverig van aan het worden dat er misschien wel glas in terecht is gekomen......en dan nog een vraagje! stel je slikt een splintertje in, ik lees op internet dat dit erg gevaarlijk kanzijn voor je slokdarm en dat het misschien wel binnenin het een en ander openscheurd of is dit een broodje aap verhaal en komt het gewoon er weer naar buiten net zoals je een stukje plastic inslikt? pff.......

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:19

nou, ik denk dat het glas niet zo hoog kan springen.. maar ik weet het niet zekker, zou wel een peetje oppassen..

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Re: hoe hoog kan glas 'springen' ->2 glazen van aanrecht gevalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:44

als je je er niet prettig bij voelt en je vertrouwd het niet zou ik het niet opeten, volg je gevoel.

->minder aanwezig voor modzaken, graag een collega benaderen voor dringende zaken<-

~sterk en betrokken tot het laatst~ 1958-mama-2016
kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

lidaju

Re: hoe hoog kan glas 'springen' ->2 glazen van aanrecht gevalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:46

Ik werk in de horeca en spreek uit ervaring, het kan wel zeker zo hoog op springen! Hoe gevaarlijk het is weet ik niet, maar ik heb al een aantal keer op het werk een hoop eten moeten weggooien om geen risico te nemen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie