Heeft een stomme actie uitgehaald op het werk vrijdag, en nu is zijn rechter enkelband erg verrekt (Geconstateerd door huisarts). Heeft er een elastische zwachtel om heen, en loopt op krukken.
Nu heeft hij wel Ibuprofen gehad (400mg) maar hier werd hij erg duf van, en de pijn werd er niet minder op.
Die arme schat gaat echt door de grond. Ook heeft hij koorts en loopt hij te ijlen.
Ik probeer er zo goed mogelijk voor hem te zijn, boodschappen doen e.d.
Weten jullie nog iets wat ik voor hem kan doen, of middelen waardoor de pijn wat minder erg wordt?
Als het zo erg blijft, schop ik hem toch echt weer naar de dokter...
Graag tips en ervaringen :p
. Bij mij zijn ze gescheurd geweest en heb daarmee 3 weken in een rolstoel gezeten, mocht absoluut niet lopen of bewegen ermee, ook niet op krukken dus. Ik heb erna nog 3 weken op krukken gelopen en moest in die tijd rustig weer wat oefenen (rondjes draaien met voet) en na 6 weken mocht ik er weer op steunen en rustig aan wat gaan lopen. (alleen liep ik toen een zwaargekneusde rug op en was weer 6 weken in de lappenmand
) 

, 2e keer, weer op training de andere kant, 3e keer: dronken bui op carnavel, was gescheurd op een andere plaats dan ervoor, stuk los van het bot