Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Paardenmelk + paardenallergie lijkt op het eerste gezicht niet zo'n tactische combinatie, maar ik heb geloof ik het meest last van de haren van een paard.
Ik vind het dus geen aanrader, maar wat bij de één niet werkt, werkt bij de ander juist. Dus ik zou het altijd proberen want ook ik had er juist wel goede verhalen over gehoord.
Heb je wat aan de hormoonzalf die de huisarts voorschrijft? Bij mij werkte die het beste, maar snap dat je die niet te lang wilt smeren want je huid wordt er heel dun van. Maar in de ergste periodes lijkt het mij wel enorm veel verlichting geven. Brainless schreef:Psoriasis komt van binnenuit en alle producten die je vanbuiten erop smeert is symptoombestrijding(jeuk/ruwe huid).
Het kan verlichting geven (net als alle andere zalfjes), maar je komt er helaas nooit vanaf.
Mijn man heeft het geprobeerd (slikken/smeren/wassen) maar hij blijkt allergisch te zijn (geworden) voor paardenmelk en daardoor heeft hij meerdere plekken gekregen.
Heb nog pillen voor 3 maanden dus hou stug vol!
) over het algemeen verwijder ik volgens mij net zoveel huidlagen als lagen vuil. Toen ik nog in de horeca werkte en veel glazen spoelde in water met zo'n bierverwijdertablet erin was m'n eczeem ook vele malen erger. Het zit verschrikkelijk, maar werken met handschoentjes is dan nog de beste optie. 
flyfly schreef:Mijn vader heeft zolang ik me kan herinneren last gehad van psoreassis. Al een aantal jeren geleden heeft hij de plekken ingesmeerd met paardenmelkzalf. Op een gegeven moment was hij er gewoon vanaf. Heeft er nooit meer last van gehad.