misselijkheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

misselijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 09:07

Ik ben de laatste tijd weer regelmatig misselijk met brandend maagzuur.
ik merk het vooral als ik in gesloten ruimtes zit zoals in de bioscoop, trein of lokaal.
Gister dacht ik toevallig aan claustofobies en dat het kan komen door stress dat ik dan misselijk ben.
Ik ben namelijk bang dat ik moet overgeven tijdens een film ofzo en dat ik geen kant op kan ofzo.

Het brandend maagzuur heb ik overigens bijna de hele dag, denk niet dat dat stress-gerelateerd kan zijn?

Hoe zouden jullie dit kunnen verklaren?

Alvast bedankt :)

Grapjasjes12

Re: misselijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:10

Ik heb al jaren precies hetzelfde :(:) Het enige wat je echt kunt doen is ervoor in therapie gaan. Ik heb dit zelf nooit gedaan omdat die therapie veelste eng is voor een emetofoob :o

Rennie89

Re: misselijkheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 20:56

Ik heb het gelukkig niet altijd, met treinreizen gaat het meestal wel goed gelukkig, maar tis vooral de bioscoop :j Ik hoop in elk geval dat het wel afneemt, vandaag had ik een verhoogde hartslag

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:05

Hallo,

Lastig voor je!
Ik zou alles maar eens gaan bespreken met je huisarts. Misschien kan hij je wat goede tips geven, over je doorverwijzen voor wat hulp.

Wat betreft het brandend maagzuur: hier moet je echt voor naar de huisarts. Als je hier vaak last van hebt kan het zelfs schade aanrichten aan je slokdarm.

Veel succes!