Smakelijk verhaal.. Sorry
Ik heb dus al van kleins af aan dat als ik zenuwachtig ben dat ik mijzelf dan zo opfok dat ik dan eigenlijk bijna altijd moet overgeven..
Dit kan al gaan om een ritje in de achtbaan, maar ook voor nu bv mijn motorrijlessen, 1e keer naar nieuwe baan enz..
Kent iemand dit? En hoe ga jij er mee om?
Ik weet meestal van te voren dat OF ik te zenuwachtig ga worden (waardoor ik mijzelf dus eigenlijk al opfok) en dan eet ik niet van te voren zodat ALS ik moet overgeven er niet echt iets uit komt..
Het beheerst echt een groot deel van mijn leven, nu woon ik bv samen, maar ik kan mij nog wel goed herinneren dat als ik vroeger ooit een date had het vaak voor kwam dat ik VOOR en TIJDENS de date soms echt naar een wc moest rennen..
Anyways graag reactie als je dit herkend

Edit: Typfout
!
-wedstrijdje van het seizoen) en ik was zo misselijk. Kreeg m'n eten niet op, hele tijd heel hard lachen en heel stom doen, alleen omdat ik zo nerveus was.. En het stomme is, dat het nergens over gaat bij mij vaak.. Maar zo misselijk en blegh.. Echt vervelend. Overigens heb ik het best vaak, maar vooral voor de wedstrijden heb ik echt zo'n knoop in m'n buik/borst van oh nee, ik ben misselijk! Overigens is dit zodra we opgesteld staan ook weer weg.. gelukkig