Ik heb last van een hele droge huid.. Echt extreem.. Vooral in de winter.. Ik kan amper douchen want daarna doet mijn lijf loei pijn van het strak trekken van de huid.. In de winter krijg ik allemaal droge plekken op mijn boven armen.. Mijn ellebogen 'scheuren' letterlijk.. wat gaat jeuken en bloeden.. Mijn gezicht is aardig goed te houden met heel veel smeren sochtends en savonds.. Maar de rest van mijn lichaam is geen houden aan... Ik heb al een hele hoop 'droge huid' smeersels geprobeerd.. en ook een soort vette olie voor onder de douche.. Maar niks helpt voldoende om de hele dag geen pijn te hebben of jeuk..
In de zomer heb ik er geen last van.. Maar nu met al die regen en koudere dagen begint het feest alweer!
De droge plekken doe ik altijd met nivea creme, maar het is gewoon niet bij te houden. Ben er al voor naar de dokter geweest.. omdat ik ook uitslag op mijn handen ervan kreeg.. maar die zegt gewoon: 'tsja, komt van het weer en goed insmeren met zalfjes!' Ik kreeg wel een zalfje tegen de jeuk.. Maar vind het ook niet afdoende werken...
Heeft er iemand misschien tips? Of een goede creme die echt goed werkt?
( ik heb ook nog eens een hekel aan smeerseltjes en zalfjes.. dus winter is voor mij echt een hel
)
M,n ellebogen leken wel schuurpapier maar na een paar keer smeren waren ze zo zacht als baby billetjes
De rest van m,n lijf trekt ook altijd heel erg.Je kunt deze creme overal voor gebruiken,zelfs tegen zweetvoeten 
echt wel dus. Ik heb nu heel snel last van een verbrande huid op mijn gezicht, zeker als het net winter is geweest en je huid niet meer gewend is aan velle zon.