Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ukje112 schreef:omdat ik zometeen genootzaakt ben om weer een een test op te halen (moet van de dokter) vraag ik mij af wat de beste test is.
Clearblue heb ik al gehad, maar deze heb ik te vroeg uitgevoerd en was dus 2x negatief. Nu ben ik dus al een week overtijd en moet er nog 1 ophalen. Wat vinden jullie de beste test en waarom???

C_arola schreef:Uit een onderzoek op tv kwam uit dat de kruitvat het beste merk was.
Clearblue met zwangerschapsindicator en hoelang je zwanger bent was het slechts. Mannen schenen daar zelfs zwanger van te zijn en vrouwen die zwanger waren, werden door de test gezien als niet zwanger.
anneliesdj schreef:C_arola schreef:Uit een onderzoek op tv kwam uit dat de kruitvat het beste merk was.
Clearblue met zwangerschapsindicator en hoelang je zwanger bent was het slechts. Mannen schenen daar zelfs zwanger van te zijn en vrouwen die zwanger waren, werden door de test gezien als niet zwanger.
KASSA heeft een keer zo'n test gedaan, meen me ook te herinneren dat kruitvat huismerk als beste uit de bus kwam.
Ïk heb zelf kruitvat huismerk eens geprobeerd en die beviel prima.
Ook de clearblue die aangeeft hoe lang je zwanger bent gebruikt maar dat vond ik een onding, erg onhandig in gebruik en bovendien geeft hij max 5 weken als zwangerschapsduur aan. Als test als je een week overtijd bent dan is de kans groot dat je al 4 weken of langer zwanger bent dus zoveel heb je ook niet aan die indicatie.
Daarnaast heb je ook nog eens 4 kruitvat testen voor de prijs van één clearblue, die koop ik dus niet weer.

Was dus niet, was gewoon zwanger van een tweeling