Mijn traumatische gebeurtenis die mijn leven bepaald.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bokt_anoniem

Mijn traumatische gebeurtenis die mijn leven bepaald.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 09:32

'Aangevraagd schaduwaccount'.

Hallo Bokkers,

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen.
Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn post.
Ik ga dit zo goed mogelijk proberen te verwoorden, ik doe mijn best.
Heb er gewoon erg veel moeite mee en gaat ook erg veel tijd nodig hebben eer ik dit kan verwerken.

Ik weet niet goed hoe te beginnen. Ik ben blij dat ik eindelijk vakantie heb gehad, en wat rust heb gehad. Ik voel me wat sterker maar nog niet zo sterk als vroeger, de rust heeft me tijd gegeven om over alles te denken, te relativeren, doelen te stellen en ook gedeeltelijk dingen plaatsen, maar om alles een plaats te geven is nog veel tijd nodig. Ik hoop met dat ik het vertel, het stilletjes een plaatsje kan geven, mijn hart kan luchten en tips kan krijgen om dit te verwerken en mee om te gaan. Ik krop heel veel op en dat is ook omdat ik het nooit heb durven vertellen. Ik wil het graag kwijt, maar niet alles in detail, maar toch wel een groot deel.

Ik was op een fuif, mijn 2de.
Daar hebben we een groepje jongens leren kennen, en dat klikte. Eerst zocht hij gewoon toenadering met gesprekken, maar ik was altijd kortaf of deed of ik het niet gehoord had of niet gezien. Ik scheepte hem altijd af, ik begon hem ook vaker af te wijzen die avond.
Toen ben ik samen met een vriendin even naar de bar gegaan,en hebben andere vriendinnen mijn nummer doorgegeven aan hem .Hij stuurde ook telkens berichten.Die berichten waren ook meestal erotisch getint of soms zelfs bedreigend. Ik negeerde die berichten ook, opeens was er een ander nummer dat ineens naar mij stuurde, bleek hij dat ook te zijn, ik heb vaak gedacht, nog even en ik ga ermee verder! maar dat kon ik niet.Op een gegeven moment had ik er genoeg van en ging ik ergens anders staan. Toen kwam hij naar me en hij begon weer tegen mij te praten, raakte mij ook aan, ik zei: ik wil niets met u te maken hebben, ik ken u niet en ik wil dat ook zo houden! En dankzij mijn grote mond, is alles begonnen.

Nadat ik alleen van de toiletten kwam viel hij mij nog meer lastig, hij praatte weer, begon me aan te raken, achtervolgde mij, altijd als ik ergens alleen was buiten de zaal, dan was hij daar,.Des te vaker ik zei dat hij mij met rust moest laten,des te erger het werd. Ik heb toen zelfs gedreigd naar de bewaking te stappen, maar hij ging steeds verder en ik durfde steeds minder tegenwerken omdat ik echt bang van hem was.
ik blokeerde helemaal. Ik durfde niemand hierover te zeggen, ook niet tegen de rest van de groep die bij me was. Het is niet alleen bij aanraken gebleven.
Hij heeft me meegenomen naar buiten en daar is het gebeurd, hij heeft mij seksueel misbruikt. Alles was toen verdwenen, mijn glimlach, mijn zelfvertrouwen, mijn zelfbeeld, gewoon alles..
Ik krijg het weer moeilijk,.Ik ga hier verder niet op ingaan, dat is nog veel te moeilijk voor mij. Ik was echt zo van slag, ik begon te flippen, ik was zo bang dat ik zwanger zou kunnen zijn en toen was het wachten en uitkijken naar mijn menstruaties, was zo bang.
De dag dat ik mijn menstruaties kreeg was er al een grote last van mijn schouders.Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen, lachte ontzettend veel, maar vanbinnen ging ik kapot.

Alleen als ik bij mijn paard was voelde ik me gelukkig, dus op die momenten moest ik niet doen of ik gelukkig was, hij maakte mij gelukkig! ondanks alles, ging steeds slechter met mij, ik begon mezelf pijn te doen in erge maten en het eten begon slecht te gaan.Overal waar ik kwam voel ik mij echt onveilig, thuis, op school, overal. Ik raakte van elke klein prulletje zo overstuur, ik begon me op te jagen, de paniek nam het van me over. Ik pieker elke dag en nu de laatste dagen weer erg veel.

Hij spookt in mijn gedachten. Slaap bijna niet meer. Alles is mij teveel en ik kan niks nog hebben.Pff het wordt me weer te zwaar.

Ik ben er nog niet klaar voor om ermee verder te gaan. ik denk dat dit het beste is dat ik het even kwijt kon..

Bedankt.

detour

Re: Mijn traumatische gebeurtenis die mijn leven bepaald.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:34

Zoek hulp. Professionele hulp..

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:36

jeemig wat een verhaal!
Sterke hoor!!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:37

Hulp zoeken en aangifte doen.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:39

Pffffff meis :(:) , dit zal je vertrouwen een enorme deuk geven..

Ben het met Detour eens, zoek hulp, want je blijft er anders de rest van je leven mee lopen.

tokedri

Suzanne F. schreef:
Hulp zoeken en aangifte doen.

Inderdaad!
Sterkte

blokje

Kippenvel....

Meid ga hulp zoeken probeer sterk te worden zodat je deze man kan aangeven! Jij hebt niets mis gedaan HIJ is hier degene die VER over de grens is gegaan.

Sterkte in de aankomende tijd.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:40

Heb je niemand met wie je kan praten? Een goede vriendin/familie? Vertrouwenspersoon op school? Ik weet niet hoe oud je bent?
Als je mijn dochter was, dan zou ik graag willen, dat je het tegen mij zou vertellen. Ik zou niet blij zijn dat mijn dochter zulke dingen alleen zou moeten verwerken.
Misschien kan je met je huisarts gaan praten? Dat wil je misschien niet, maar hij heeft wel geheimhoudingsplicht en kan je misschien helpen met de verwerking. Of je doorsturen naar iemand.

Het allerbeste zou zijn als je aangifte zou doen. Maar ik denk dat je daar nu niet aan toe bent.
Heel veel sterkte.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:43

Heel veel sterkte meid. Als je de moed vindt, ga dan ajb aangifte doen, dat is de enige manier om zo'n mannen tot inzien te doen komen (hij zal waarschijnlijk nog meer vrouwen intimideren)! Mijn beste vriendin heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt en te lang gewacht met aangifte doen, dan wordt het steeds moeilijker om hem iets te maken...
Ik hoop dat je je met wat hulp binnenkort weer beter voelt.

Marielle82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:43

Allereerst vind ik het daper dat je je verhaal hier verteld!
Ik denk dat het heel belangrijk is dat je proffesionele hulp gaat zoeken! En aangifte doen!
Heel veel sterkte gewenst! Valt hij je nu niet meer lastig?

Bokt_anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 09:46

Ik heb erna nog enkele sms'jes gehad, maar ben toen van nummer veranderd. Omdat ik met die sms'jes er nog meer onderdoor ga.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:47

Dit is zo'n heftige gebeurtenis waar je echt niet alleen mee moet blijven worstelen. Er moet toch iemand zijn waar je je hart kan luchten en die je verder helpt op zoek naar de juiste hulp. Door dit account aan te maken heb je al een eerste hele moedige stap gezet..Heel veel sterkte en kracht...Dat heb je echt nodig.. :(:)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:25

Het is heel erg voor je dat dit gebeurd is, maar het had -MISSCHIEN- wel voorkomen kunnen worden. Waarom ben je niet gewoon naar iemand toe gestapt, dat begrijp ik echt niet? Zoals je aangaf: gewoon naar de bewaking gaan en je vrienden inlichten. Dan had het misschien allemaal anders gelopen. Iemand die je niet kent en pas die avond ontmoet, die laat je je toch niet ZO hard intimideren?

MEIDEN, LAAT JULLIE NIET ZO DOEN! ONDERNEEM ACTIE! GILLEN, SLAAN, SCHOPPEN, EENDER WAT! DOE IETS!

Ik zou zowiezo hulp zoeken, en naar de politie gaan. Je moet helemaal geen schuldgevoel hebben, HIJ is hier diegene die niet spoort!
Doe alsjeblieft toch IETS, anders overkomt dit misschien nog meer meiden die zijn slachtoffer worden. Laat hem hier niet ongestraft mee wegkomen.

Bokt_anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 10:33

Ik voel me ontzettend schuldig, hij leek zo leuk eerst,en vrienden dachten er ook zo over, anders hadden ze mijn nummer nooit gegeven.
Ik was bang van hem.. ik durfde niets zeggen tegen de rest |(
Ik heb me proberen te verzetten, maar hij was veel sterker als mij. ik kon niets doen |( |(

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:37

Bokt_anoniem schreef:
Ik voel me ontzettend schuldig, hij leek zo leuk eerst,en vrienden dachten er ook zo over, anders hadden ze mijn nummer nooit gegeven.
Ik was bang van hem.. ik durfde niets zeggen tegen de rest |(
Ik heb me proberen te verzetten, maar hij was veel sterker als mij. ik kon niets doen |( |(

Maak het jezelf niet zo lastig :(:) . Verzorg je nu maar heel goed en doe ENKEL waar jij je goed bij voelt. Ik hoop toch dat je alsnog de moed vind om anderen in te lichten zodat niet nog meer mensen slachtoffer kunnen worden. Niemand vraagt hierom, ook jij niet! Overigens, als ik heel eerlijk mag zijn, zou ik het zelf NOOIT weten te apprecieren mochten mijn vrienden mijn nummer zomaar aan wildvreemden geven :o - hoe goed bedoeld het ook is. Als jij er hetzelfde over denkt zou ik hen dat toch ook proberen duidelijk te maken.

ikkkke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:38

Goed dat je er hier al over probeert te spreken.
Zoek iemand die je vertrouwt en waar je mee kan praten, iemand die je steunt... En ja, zoals eerder ook al gezegd is, kan je best professionele hulp zoeken.

Ik weet niet of het iets voor jou is, maar er bestaan ook fora op internet voor mensen die zo'n gebeurtenis hebben meegemaakt. Ik weet niet of het nu nog bestaat, maar je kan eens surfen naar http://www.misbruikengeweld.nl (ik denk toch dat dit het juiste adres is, anders misschien even googlen). Dat is een forum dat gemaakt is door mensen die een soortgelijke gebeurtenis hebben meegemaakt. Je moet geregisteerd zijn om de berichten op het forum te kunnen lezen (dat geeft veel mensen wat meer een gevoel van veiligheid).

Bokt_anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 18:20

Bedankt allemaal voor de lieve reacties,
voel me vandaag helemaal niet goed.
Heb het moeilijk ,heb er even allemaal geen zin meer in.

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:24

Aangifte doen, gewoon aangifte doen.
Kloötzak.

Heel veel sterkte ts :(:)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:58

Het is goed dat je je verhaal nu neer hebt kunnen zetten. Het is in ieder geval een eerste stap.
Iedereen kan nu tegen je zeggen dat hij degene was die fout zat, maar hoogst waarschijnlijk gaat dat er bij jou niet in. Je trekt alles heel erg naar jezelf toe en verwijt jezelf van alles.
Ik kan je maar één advies geven en dat is zoek professionele hulp. Wanneer je niet weet hoe ga dan eerst eens naar de huisarts toe om daar eens mee te praten.
Ik wil je in ieder geval veel sterkte en kracht toewensen.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:01

Lekkere vriendinnen heb je ook, sorry.
Jou nummer uitstaan delen terwijl je toch aangaf niets te maken willen hebben met iemand ..

Zoek hulp, ga praten met iemand TS.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:05

Doe alsjeblieft aangifte. Als ik het goed heb kun je zelfs vragen naar een vrouwelijke agent als je je daar prettiger bij voelt. Ik bedoel het niet hatelijk maar je laat nu je leven zo erg door die l*l bepalen en komt niet in actie. Neem de eerste stap, ga naar de politie, daarmee laat je al zien dat je dit niet pikt, dat je zelf ook inziet dat je de moeite waard bent en dus ook voor jezelf kiest. Verder zou ik ook gaan praten met iemand om een begin te maken met het verwerken. Ik ken het van vrij dichtbij; dit soort verdriet kun je een periode wegstoppen maar ooit komt het allemaal eruit.............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:05

Vreselijk.. :(:)
Ik kan je ook alleen maar aanraden om professionele hulp te zoeken.
En dat hoeft echt niet gelijk een suffe meneer, met brilletje die constant op zijn horloge kijkt, te zijn.
Er zijn ook veel vrouwelijke hulpverleners. :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:34

Jeetje meid!

Allereerst TOP dat je het in ieder geval uit, beter hier dan nergens.
Heb je het wel aan iemand verteld? Een beste vriendin of wie dan ook?

Zoals vele stel ik voor dat je professionele hulp gaat zoeken, maar ik begrijp ook wel dat de drempel daartoe groot is.
Ik heb geen idee hoe oud je bent, maar wellicht de kindertelefoon bellen? Of iets anders wat anoniem is?

Waar je je hart kunt uitstorten en ook nog tips kan meekrijgen.

Ik begrijp dat je op dat ene moment niks hebt kunnen doen, je bent volledig geblokkeerd en nergens toe in staat.
Ik vind het echt heel erg voor je.. :(:)

Mijn pb-box staat altijd open, hopelijk kun je het ooit een plaatsje geven.
Als je er eenmaal voor uit bent gekomen zal je je zooo opgelucht voelen, dan ben je ineens 20 kilo lichter.
Kom op meid, je kúnt het overwinnen en je kúnt je leven verder leven en ervan genieten. :)
Laat dit geen muur vormen voor de rest van je leven.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:43

Ik heb je een pb gestuurd.

Maar ik plaats ook hier de link. Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die met eenzelfde situatie rondlopen.
Ik heb onwijs veel gehad aan de informatie op deze site, maar ben er ook heen geweest voor een persoonlijk gesprek.

http://www.vsk-og.nl/index.php

Staat onder andere informatie over het doen van aangifte en dergelijke.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:49

Wat een verschikkelijke gebeurtenis! Je hebt de eerste stap al gezet, door je verhaal hier op te schrijven.
Ga hulp zoeken en aangift doen, als je er aan toe bent.
Ik vind het echt heel erg voor je ... :(:)
Gelukkig heb je je paard nog die jou in deze moeilijke tijd toch nog een beetje gelukkig kan maken, zoals je zelfs schreef ...

Heel veel sterkte meid, veel sterkte en kracht toegewenst.