Gisteren was ik met mijn oom op pad, en ik liep een beetje moeilijk toen hij vroeg wat ik had. Hij is voetbalcoach geweest en mijn pijnverschijnselen kwamen hem bekend voor; scheenbeenvliesontsteking. Ik heb gegoogled en ik schrok eigenlijk een beetje. Precies de goeie woorden. Pijn doet het niet, het voelt als een zeurderige spierpijn. Ik dacht eigenlijk ook dat het spierpijn was, tot vriendjelief zei; nou, ik weet niet, maar ik heb geen spieren op m'n scheenbeen
Ik kan me herinneren dat ik het had toen ik in mijn vriendjes auto ging rijden. En volgens mij ook wel eerder last van gehad. Maar in ieder geval merk ik het in de auto vaak.
Verder was het afgelopen week heel erg. Ik was mee met de introductie begeleiden en dinsdagavond hadden we feest, toen was het zo erg dat ik niet eens meer kon lopen. Moest m'n voeten over de vloer slepen, zo'n zeer deed het. Was de dag erna weer minder. En nu voel ik het bijna niet meer. Het wisselt heel erg. Dus omdat ik nu nergens last van heb, heb ik eigenlijk weinig behoefte aan de HA. Maar ik las toch wat verontrustende berichten op internet als dat dit chronisch kon worden als je ermee doorloopt, en dat wil ik ook niet.
En ik was er serieus van overtuigd dat het gewoon spierpijn was... haha. Voel me nou toch wel redelijk blond.
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen... Iemand dit gehad of meegemaakt?
Ik merkte het vroeger vooral bij uitgaan, doe ik nu niet meer zo heel vaak. En tegenwoordig met autorijden met m'n voet optillen. Ook als ik een keer andere schoenen aan heb als normaal. 

Of heb je het dan alleen bij inspanning nina88?
Bij mij is het geen overbelasting, want serieus, ik doe niet veel. Behalve paardrijden, fietsen en fitnessen.