Vorig week vrijdag ben ik heel hard van mijn pony afgevallen waarbij ze op mijn knie/been getrapt is. Ehbo heeft er toen ik op de grond lag al naar gekeken en er was gelukkig niks gebroken zover ze daar konden zien. Opgestapt en weer verder gereden en de volgende dag ook nog finale gereden.
Het deed toch wel heel erg zeer dus eenmaal weer thuis ben ik maandag naar de Huisarts gegaan. Die constateerde dat ik mijn been flink gekneusd had en mijn kniebanden verrekt. 2 weken niet sporten en als het daarna nog niks verbeterd was moest ik terugkomen.
Ik heb er nog steeds wel veel last van maar kan inmiddels weer redelijk lopen dus dat is al weer iets. Maar nu hoorde ik dat je er nog maanden last van kan houden en dan met name de zwelling (ik heb mijn knie en been dik)
Hebben er hier ook mensen ervaring mee ? En zo ja hoelang duurde het bij jullie voor de zwelling afnam ?
Want als het werkelijk maanden kan duren voor het echt weer helemaal dun is dan kan ik mijn rijlaarzen wel vast wegbrengen om ze te verbreden