Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De bovenste is gelukkig al aan het afslijten. Mijn pijn was toen alleen niet zo erg als jij nu beschrijft! Sterkte ermee, ik weet precies hoe het voelt... Het kan ook echt kloppen, heb jij dat ook? Heb je trouwens al sodabadjes geprobeerd? Bij mij was het toen binnen een week weg! Sterkte nog! 
Ik weet dus niet precies wat je voelt, want bij mij was de pijn niet zó heftig. Maar ik weet wel hoe irritant het voelt!
De 2e x stuurde hij me door naar de chirurg, en die deed het dan wel met verdoving, en hebben ze gelijk dat worteltje weggeknipt, dus die nagel groeit gewoon niet meer. En bij mn andere teen, daar hebben ze het ook weggeknipt, en die is nu ook al een beetje aan het terug groeien.. Dus dat wordt ook weer naar de chirurg haha.chanicha schreef:Even voor het gemak, er is hier al een topic over [MW] Ingegroeide teennagel, wie nog meer (gehad)
Overigens heel veel succes met je teen, ik weet hoeveel pijn dat kan doen.
H_Nalanta schreef:Herkenbaar 2 maal..
Beide keren een tijd lopen aankl*ten met sodabadjes, antibioticazalf, trekzelf, antibiotocakuur etc etc maar niks hielp. Naar de pedicure geweest die hem er (zonder verdoving!) uitknipte.. Nou, dat was een hel! Ik heb nog nooit zoveel pijn gevoeld..
Uiteindelijk 2x naar het ziekenhuis geweest en halve nagel eruit laten trekken met verdoving.. En geen last meer gehad! Heerlijk!

Duke schreef:Blijkbaar is de pedicure geen goed adres dus voor zoiets: onverdoofd eruit knippen!?!![]()
Ik ga nu wel regelmatig naar de pedicure om het te voorkomen!
sunshine schreef:Duke schreef:Blijkbaar is de pedicure geen goed adres dus voor zoiets: onverdoofd eruit knippen!?!![]()
Ik ga nu wel regelmatig naar de pedicure om het te voorkomen!
Wanneer de nagel ingegroeid is mag een pedicure hier niks aan doen, behalve je doorverwijzen naar de huisarts.
Ik doe de opleiding pedicure, en wij leren dat we alleen ingroeiende nagels mogen behandelen, en niet de nagels die al echt ingegroeid zijn.
Het is trouwens niet gek dat de nagel weer is in gaan groeien, de huisarts heeft waarschijnlijk het randje weggehaald, daarna is de nagel weer gaan groeien, waardoor hij opnieuw de huid in gaat.
Mijn advies: ga ermee naar de huisarts, laat het behandelen en ga daarna naar de pedicure zodat zij de nagelgroei kan begeleiden waardoor het minder kans heeft om opnieuw in te groeien.
Dat had mijn vorige huisarts ( helaas overleden) ook gedaan bij m,n andere teen, die is helemaal perfect nergens geen last van.