Help vraag: Nuvaring.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bramasole

Help vraag: Nuvaring.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:08

Ik moet vandaag beginnen met de Nuvaring. Wat een groot ding zeg. Eindelijk geplaatst maar volgens mij heb ik het niet goed gedaan, weer opnieuw geprobeerd en weer niet goed. Ik heb de bijsluiter erbij genomen maar het voelt niet als aan alsof het goed zit. Ik vind het ook zo'n groot ding. Hoe hoort het precies, de plaatsing?

_Tara_

Re: Help vraag: Nuvaring.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:11

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:14

Maar als ik dat doe, het dichtklappen en inbreng dan merk je gewoon hoe groot die ring is. Daar zou bijv. geen ob meer bij passen. En echt om de baarmoedermond zit het niet vanwege de groote. Steekt er bijna weer uit, heel eerlijk gezegd. terwijl ik het toch zo ver mogelijk naar achteren plaats.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:19

Tampon past er nog makkelijk bij hoor :) Je moet er gewoon even aan wennen, en na een paar dagen gaat ie ook fijner/hoger zitten.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:30

Nu wil ik niet heel vervelend doen, maar een gemiddelde stijve penis heeft wel wat meer omvang dan die ring toch. Dus die ring moet echt makkelijk passen. Hij hoeft niet perse om je baarmoedermond, als 'ie maar wel zo ver naar achter zit dat je niet 't idee hebt dat je 'm uithoest, dat is niet de bedoeling :P
Een tampon zou er ook gewoon makkelijk bij moeten passen hoor.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:38

Iedereen is natuurlijk anders gemaakt en bij mij gaat dit echt niet werken. Wat een naar gevoel, ik voel 't ook zitten wanneer ik ga zitten. Net alsof je permanent een ob in hebt. Nee, experiment voorbij, mezelf kennende ga ik dit geen drie weken inhouden :o

Bedankt voor de antwoorden!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:41

Dan heb je m toch nog niet diep genoeg ingebracht denk ik. Ik knijp m gewoon 'plat', dat je een langwerpig iets krijgt, die breng ik zo diep mogelijk in, even goed doorduwen met je vinger en dan vouwt ie vanzelf uit van binnen. De eerste maand ben ik ook wel tig tig keer naar het toilet gegaan om te kijken of ie er niet uitgevallen was ofzo :D Maar het went echt en nu voel ik m ook echt niet meer zitten. Maar waarom wil je een tampon erbij stoppen? Tijdens de stopweek heb je de ring toch uit, dan als je niet meer ongesteld bent breng je de ring weer in lijkt me?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:43

cruesli schreef:
Maar waarom wil je een tampon erbij stoppen?

Als voorbeeld :)

cruesli schreef:
Dan heb je m toch nog niet diep genoeg ingebracht denk ik.

Verder gaat echt niet.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:54

_Tara_ schreef:
Ik draai 'm altijd zodat je een acht-vorm krijg en dan klap ik 'm dubbel. Dan is 'ie iig al wat kleiner :P Tja en dan net als een tampon, gewoon zo ver mogelijk doorduwen.

Dit staat hier trouwens wel verkeerd ;) [MW] [Centraal] Voor alle vragen over anticonceptie deel 5

Daarom hier een slotje.