Pff al bijna week futloos!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Pff al bijna week futloos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 11:00

Pff..

vorige week begon het een beetje hoofdpijn. Maar verder ach lekker bezig geweest thuis.
Zaterdag naar Decibel geweest en zondag lekker bijgekomen van het weekend.

Maandag ging het nog wel maar vanaf toen is het alleen maar erger en erger geworden.
Dinsdag ging redelijk ach wel moe maar als ik bezig was met iets was ik weer gewoon normaal om zo maar te zeggen!

woensdag richting stal en had niet eens zin om te gaan rijden. Toch maar even gedaan wat nog redelijk ging.
vervolgens hele middag op mijn bed gehangen en steeds half liggen slapen.
Last van me keel gekregen licht verkouden, en gewoon nergens zin in! Ook eten geen trek in.

Die avond al om 10 uur slapen en werd donderdag pas weer rond half 10 wakker!
Richting stal, nou was na 10min alweer richting huis.
Had echt geen puf om iets te gaan doen of wat dan ook!! Dus thuis even weer genikst en onder de douche gestaan ongeveer een half uur.
Ik moest nog naar de stad om schoenen te halen voor mijn werk.
Ondertussen waren we alweer een uur verder, ik was beneden ging weer zitten half liggen op tafel kon mezelf echt niet vooruit branden.
keelpijn werd alleen maar erger en erger. Dus lekker keelpastilles genomen heel de dag. Dat hielp opzich wel!

Later ook nog maar 2 paracetamols genomen. En savonds voelde ik me wel redelijk!

Maar vandaag ging het ook wel goed dacht ik...
Tot ik net naar me paardje ben gweest lekker heb gereden (30 minuutjes niet mega intensief) en ben meteen weer futloos.
Zit nu alweer half uur met mijn laptopje op bed.
En moet zo richting me werk...

Normaal zou het niet zo erg zijn maar het is mijn 1ste werkdag op mijn nieuwe werk!
En ik ben zo futloos als het maar zijn kan....

Moet om 1400 gaan werken dus ga zo nog maar even richting de douche en een paar paracetamols erin en da hopen dat we het tot vanavond een uurtje of 10/11 volhouden.

Iemand de geweldige tip waar ik meer fut van krijg en mezelf beter door voel...??
Moet ik dit meteen aangeven op het werk dat ik mezelf niet 100% voel?
Of gewoon aan de gang gaan en maar zien hoe het gaat lopen....

lastig lastig allemaal pff..
Ik ben gewoon bijna nooit ziek!
En nu tuurlijk wel een beetje!