Even mijn klachten op een rijtje... Ik heb al jaren last van buikpijnen, wisselend. Nu 2 jaar geleden in het ziekenhuis gelegen voor mogelijke blinde darm, was het uiteindelijk niet. Deze pijn heb ik meerdere keren terug gehad nog, vaak rondom mijn periode. Nu heb ik het weer, maar nu al 3 weken achter elkaar. Begonnen tegelijk met mn periode.
Verder ben ik vaak moe, snel moe, weinig energie. Heb meer slaap als anders nodig. Eetlust heb ik wel gewoon. Heb ook eerder last van hoofdpijn (maar dat kan ook komen doordat ik slecht slaap). Door de buikpijn, denk ik, slaap ik slechter.
Iemand enig idee?
Jockey_my
Geplaatst: 26-08-10 14:08
Heb je ook snel buikpijn nadat je bijv. avond eten hebt gehad?
Dit komt me zo bekend voor! Kan je wel gewoon probleemloos elke dag naar de wc gaan? En wat voor pijn is het, van die krampen die door je buik heen gaan of meer een stekende pijn?
wat vervelend zeg. en als je nu eens iets gaat aanpassen in je eetpatroon, om eens te proberen. wie weet heb je wel een allergie voor bijvoorbeeld gluten, koemelk, koolhydraten of iets anders?
Ik heb vroeger altijd bij een homeopaat gelopen voor allergieën. Ik kreeg namelijk enorme buikpijn als ik iets at waar ik niet tegen kon. Misschien dat je dat eens kan proberen?
fannetje
Geplaatst: 27-08-10 13:05
Leslie90 schreef:
Komt me heel bekend voor en ik heb Colitis Ulcerosa, of hoe je dat ook schrijft. Misschien even een darmonderzoek laten doen?
van de ha zakjes vezels meegekregen, elke dag 1tje nemen. Zij denkt dat ik een spastische darm heb. Heb van de apotheek eerst 15 zakjes meegekregen en een vervolgrecept voor de laatste 75. Ga die 15 eerst uitproberen en als dat geen verbetering oplevert ga ik weer terug