Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:Gossie, wat sneu riv! Al eens bij een osteopaat geweest? Ik ken verschillende mensen die daar met babys/kleine kinderen heel veel baat bij hebben gehad.
Osteopaat is ook geen erkend medisch beroep.Ibbel schreef:[***] schreef:Gossie, wat sneu riv! Al eens bij een osteopaat geweest? Ik ken verschillende mensen die daar met babys/kleine kinderen heel veel baat bij hebben gehad.
Oeps. Daar is een paar jaar geleden een baby aan overleden... Osteopaten en babies zijn geen goede combinatieOsteopaat is ook geen erkend medisch beroep.

Dan is de hoeveelheid voeding optimaal op het lijfje afgestemd.
Ibbel schreef:odetteke schreef:Gossie, wat sneu riv! Al eens bij een osteopaat geweest? Ik ken verschillende mensen die daar met babys/kleine kinderen heel veel baat bij hebben gehad.
Oeps. Daar is een paar jaar geleden een baby aan overleden... Osteopaten en babies zijn geen goede combinatieOsteopaat is ook geen erkend medisch beroep.
.
Nathalie schreef:Baby's van deze leeftijd schijnen niet te dromen, dus dat is het niet.
Ik zou inderdaad ook eens opnemen en mee naar een arts gaan.
Al klinkt wat benangelique zegt wel logisch vind ik, dat het voorkomt uit pijn. Maar dan nog lijkt het me slim een arts op te zoeken.

). lisa_pluisje schreef:Ik zou haar inderdaad inbakeren en geen dekentjes meer in bed
geven, wellicht helpt zo,n ding dat geluiden uit de baarmoeder nabootst.
Het lijkt wel of ze alles nu aan het verwerken is.
Tussen haakjes, mijn baby van vier maanden welke met een keizersnede
geboren is die kreunt en huilt ook in haar slaap.
Ibbel schreef:odetteke schreef:Gossie, wat sneu riv! Al eens bij een osteopaat geweest? Ik ken verschillende mensen die daar met babys/kleine kinderen heel veel baat bij hebben gehad.
Equidea schreef:Nathalie schreef:Baby's van deze leeftijd schijnen niet te dromen, dus dat is het niet.
Ik zou inderdaad ook eens opnemen en mee naar een arts gaan.
Al klinkt wat benangelique zegt wel logisch vind ik, dat het voorkomt uit pijn. Maar dan nog lijkt het me slim een arts op te zoeken.
Niet dromen? Echt wel
Wel eens een hond of kat zien dromen? Zo dromen babies ook, de gekste bewegingen, lachen of boos kijken, geluiden maken. het gebeurt niet elke keer dat ze slapen natuurlijk, maar best wel vaak (de mijne droomt echt heel duidelijk).
__Esther__ schreef:Ti_Amo schreef:Ik heb toen een schaar onder haar matras gelegd en een teentje gepelde knoflook in een plastic zakje onder haar dekens, ze slaapt nu als een roos.
Mag ik vragen hoe je daar opgekomen bent?
Een doodoo is wel een goed idee voor haar denk ik, daar had ik nog niet aan gedacht
Klinkt heel maf, maar goed, het kan maar helpen