Ik weet even niet wat ik ermee aan moet. Sinds een paar maanden ben ik zo on-ge-lo-ve-lijk moe
. Ik heb OCD (dwangneurose) waardoor ik altijd vrij moe ben, maar zo moe ben ik nog nooit geweest.Ik werk 40 uur per week op kantoor. Sinds een paar maanden begint het 's ochtend rond een uur of 8. Alles raakt een beetje ver weg, wordt erg moe en ik begin te knikkebollen. Moeite om mijn ogen open te houden. Vaak loop ik even naar het toilet om mijn gezicht met koud water op te frissen, maar op het toilet val ik echt in slaap als ik niet goed op let; voor de duidelijkheid ik ben nog nooit echt in slaap gevallen op zo'n moment. Dit hele gestuntel duurt zo'n 1 1/2 uur en dan ebt het een beetje weg. Goed voor zo ver doordeweeks op mijn werk....
In het weekend slaap ik wat langer dan doordeweeks en ga dan ook later naar bed. Wanneer ik het gevoel heb uitgeslapen te zijn ga ik eruit. Vaak is dit rond een uurtje of 10.00. 2 uur later zit ik alweer doodmoe op de bank
terwijl ik écht voldoende heb geslapen.Doordeweeks ga ik elke avond rond 22.00 en 22.30 slapen en ga er om 6.00 uit. Ik kom om 6.00 makkelijk uit bed. In het weekend ga ik een uurtje later naar bed en slaap dan wat uit.
Nu is het zo dat ik af en toe 's middags voor het eten of 's avonds na het eten even een uurtje ga liggen. Tijdens deze dutjes slaap ik heel licht en krijg ik hallucininaties. Zo raast er een tornado door de kamer, is er een gat in de muur geslagen, voel ik de hondjes over mij heen rennen en zie abnormale dingen die er absoluut niet zijn denk aan mensen die naast mijn bed staan en naar mij kijken. Die hallucinaties heb ik ook 's avonds wanneer ik in slaap val (voor de lange slaap zegmaar). Mijn vriend maakt me dan wakker omdat ik de hele boel bij elkaar gil
. Ik zie mijn vriend bijvoorbeeld de hondjes iets aan doen terwijl die lekker op bed liggen te knorren. Ook voel ik alles wat gebeurt.Het is nu al een tijd zo en ik begin het echt zat te worden. Ook ben ik erg geprikkeld richting mijn vriend. Ik maak me dan druk om dingen die echt nergens over gaan. Ook heb ik bijna nergens zin in. Ook niet waar ik een tijd geleden "een moord voor zou doen".
Inmiddels is het half 10 geweest en nu voel ik me weer een beetje wakker..
Heeft hier iemand ervaring mee? Ik wil langs de dokter gaan, maar dacht ik vraag ook hier eens naar de ervaringen.
Groetjes

). Dit soort hallucinaties krijg ik wanneer ik in een stressige periode zit en je doet er vrij weinig aan. Misschien niet zo snel schrikken. Bedenk dat je weer aan het hallucineren bent, voordat je gaat gillen.
Tis een kwestie van acceptatie, denk ik.
heb geen zwaar werk)