Ik werd vanacht wakker met een paar beste steken in me kuiten en voeten. Goed, nouja dat hebben de meeste mensen wel vaker. Wat pijntjes hoort nou eenmaal bij 't leven.
Maar dit bleef en bleef maar door gaan. Zodra ik me been optilde, of verschoof kwam er zo'n grote steek in dat ik verrekte van de pijn.
Ik sliep bij een paar vriendinnen dus ja, die kon ik daar even niet mee lastig vallen zo midden in de nacht. Toen het eenmaal ochtend was werd het steeds erger, en begon het te voelen als de pijn 1,5 geleden. Ik heb dat aan één been gehad, en dat is nu mijn slechte been.
Heb wel gewoon naar huis kunnen fietsen, maar toen ik thuis was werd het echt steeds erger. 1,5 jaar geleden was het zo dat als ik stil zat het niet pijn deed, maar nu als ik stil zit doet het ook echt heel veel pijn ..
Mama vertrouwt het niet, en wilt morgen naar de dokter, maar ik kom daar nu echt om de 3 weken aangezien ik ALTIJD wel wat heb. Gebroken iets, dingen uit de kom, dan weer gluten gedoe... Dus eigenlijk schaam ik me gewoon om daar weer naar toe te gaan.
Meer mensen die daar last van gehad hebben?
edit; voor de mensen die niet weten wat 't is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Posttraumatische_dystrofie

jeetje wat vervelend!