Aankomen door te fitnessen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kinky01

Aankomen door te fitnessen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 07:23

Om mijn rug sterker te maken moet ik nu 3x in de week fitnessen. Het was niet mijn bedoeling om ook af te vallen maar zeker ook niet om aan te komen.

Wat nu volgens mij dus wel gebeurd. Ik snap dat als je spieren sterker worden je daardoor wat in gewicht kan toenemen , maar ik krijg nu echt gewoon zichtbaar " vetjes" , terwijl mijn gewicht hetzelfde blijft.

Ik eet hetzelfde als anders en buiten het sporten is er verder weinig veranderd, behalve dat ik nu al vier weken niet heb mogen paardrijden.

Iemand dezelfde ervaring of tips om wel te sporten maar niet verder aan te komen??

xSaarSaar

Re: Aankomen door te fitnessen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 07:24

Waar zit het precies?
Want ik denk niet dat je vetjes krijgt van sporten, en als je op hetzelfde gewicht blijft denk ik toch eerder aan spieren...

EngeltjeS

Re: Aankomen door te fitnessen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 07:29

Je gewicht blijft het zelfde, maar je hebt wel 'vetjes' ?
Dan kom je toch niet aan? Enkel veranderd je lichaam. Wat volkomen logisch is, omdat je nu meer sport.

Of snap ik je vraag nu niet?

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 07:32

Aankomen doe je uiteindelijk alleen door meer te eten.
Mogelijk dat je doordat je meer sport je meer gaat eten, maar dan kom je alsnog aan door meer te eten.

edit: vetjes terwijl je gewicht hetzelfde blijft lijkt me wel raar trouwens, kan wel maar meestal bij mensen die heel actief zijn en daarna niets meer gaan doen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 07:34

Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft.

Je mag al vier weken niet rijden, en gezien je onderschrift neem ik aan dat je een eigen pony hebt?

elke dag rijden is ook goed voor de lijn, en nu je dus 4 weken niet rijd kan het best zijn dat je dus minder eten verbrand, terwijl je evenveel eet ;)