Kappers om hulp gevraagd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Kappers om hulp gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 17:45

Nou, ik ben afgelopen zaterdag naar de kapper gegaan. Als "finish" heeft zij in mijn haar een hele mooie slag gemaakt. En dat alles met een stijltang. Dit deed ze alsvolgt, ze pakte een pluk, stijlde deze en om de slag te crearen deed ze op het laatst haar stijltang erin en draaide hem een kwartslag (van horizontaal naar verticaal).. Ze haalde hem in deze stand naar beneden en ik had een super mooie slag in mijn haar (foto's kan ik mailen), verder werd de stijltang niet mee gedraaid... Maar ik doe het nu op precies dezelfde manier, maar het lukt niet. Mijn haar wordt gewoon stijl, zonder krul.. Wie helpt me?

pitbullgup

Re: Kappers om hulp gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:49

Is je stijltang wel warm genoeg dan? verder staan er heel veel filmpjes op youtube op welke manieren je een stijltang kan gebruiken.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:50

misschien ligt het gewoon aan de soort tang die je gebruikt? Kun je niet gewoon terug gaan naar de kapper en vragen of ze met je oefenen?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 18:10

Ja ga ik inmiddels ook maar doen.. Ik heb niet erg veel aan de filmpjes op youtube, is allemaal net anders dan hoe de kapster het deed. Morgen maar eens terug :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:04