zere voet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

zere voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 16:20

Een maand of 3 geleden wou mijn paard erg graag achter de anderen aan naar buiten.
Ik was nog bezig met afzadelen en mevrouw wou niet wachten.
Die sprong opzij zo op mijn voet (wreef).

Hier een ca een week last van gehad en flink blauw en dik geweest toen.
Daarna eigenlijk geen last meer gehad.

Nu zo'n 2,5 week geleden had ik een zware pallet met boter van zo'n 500kg en verdraaide ik diezelfde voet.
Sindsdien heb ik last bij iedere stap die ik zet. Eerst viel het wel mee, maar hoe langer het duurt hoe meer last ik krijg. Onderhand ben ik net manke nelis, want fatsoenlijk afwikkelen wil niet meer.

Ik kan niets zien aan de buitenkant, misschien dat het ietsje dikker is, maar dat is nihil.

Spiertje, of toch wat anders?
Ik ben normaal gesproken iemand van niet zeuren en doorlopen, maar ben nu toch wel bang dat het er niet minder om gaat worden.

xJolijn

Re: zere voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:22

Misschien morgen even naar de dokter bellen, en vragen wat je het beste kan doen?
Misschien moet je wel even langskomen, verwijzen ze je eventueel door naar het ziekenhuis.

Het lijkt me niet normaal als je zoveel pijn hebt, maar ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, tenminste, niet zo erg.
Wel heel vervelend voor je!
Sterkte met je voetje.

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:24

Ga naar de HA,
vanaf bokt is het moeilijk te beoordelen,maar ik denk dat -als er zwelling is- dat ze een drukverband om je voet doen tot de zwelling weg is en daarna tapen,
(heb ik ook gehad,heb in totaal 1 week met verband en 6 of 7 weken met tape gelopen,nu minder last)
Beterschap :(:)