Ik ben altijd vrij kort ongesteld. Eerste avond beetje bloedverlies, dan twee dagen gemiddeld bloedverlies en vierde dag is het zo goed als over. De tweede en derde dag gaan echter altijd gepaard met verschrikkelijke pijn. Wanneer ik 's morgens wakker wordt en ff naar de wc gegaan ben, begint het. Kan niet meer rechtop lopen, loop als een oud vrouwtje en moet de pijnaanvallen als het ware echt "wegpuffen". Met 2 paracetamol (500 mg paracetamol, 50 mg coffeine) 20 min. op de bank liggen te verkrampen en daarna kan ik wel weer redelijk functioneren. Maar paardrijden, werken etc. moet ik echt niet aan denken... Voelt als er een soort ballon onder in mn buik zit die opgepompt wordt, afgewisseld met "breinaaldsteken".
Ben niet echt kleinzerig, maar dit doet wel heul veel pijn! Al jarenlang. Jaren terug meerdere malen naar de huisarts geweest, allerlei inwendige onderzoeken gehad, tig anticonceptiepillen geprobeerd (nu de nuvaring) en tig pijnstillers. Ben echter verhuisd en heb een nieuwe arts, waar ik in vier jaar tijd 1 x geweest ben. Heb niet echt zin om daar naar toe te gaan, dus vandaar de vraag, is het gezien die pijn wel verstandig om ff langs te gaan of hebben jullie vergelijkbare pijnen?
Zij heeft verklevingen en dat is de oorzaak. Maar of dat bij jou zo is?

Zeker als je al allemaal dingen en pillen geprobeerd hebt..