Hoi Dancertje, wat goed dat je hebt doorgezet voor je examen. Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt soms zoek je gewoon begrip. Dat ik heb ik ook als mensen vragen hoe het gaat. Dit is mijn topic van hoe ik ziek
werd:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1290404
Nu is het iets langer dan 4 maanden geleden en het gaat nog niet goed met me. Ik kan geen melk,-suiker,- vet en fruit producten eten. Er blijft maar weinig over dan. Soms heb ik problemen met mijn glucose waarde en voor de rest heb ik geen energie en kracht in mijn lichaam. Van kleine uitstapjes naar de supermarkt moet ik uren op bed liggen om bij te komen.
Ik niet goed voor mijn kinderen zorgen, dieren of ons huisje. En heb nog steeds last van dairree. Om de zoveel tijd heb ik een huildag. Verder sta ik mezelf niet toe negatief te denken als ik dat doe kom ik er niet meer uit. Probeer te genieten van de goede dagen en accepteer de dagen dat het minder gaat. En geef nooit de hoop op.
Haha ik lees net wat je schrijft van andere mensen die denk dat zij het moeilijk hebben dat heb ik ook ik lach erom. Denk dan gelukkig ben je niet in mijn schoenen, denk niet dat je zo dapper zou zijn.