Ik zit te denken om een 'Neoderma Biopeeling' te laten doen, omdat ik veel last heb van onzuiverheden, rode vlekjes en littekentjes.
Zijn er Bokkers die weten hoe zo'n Biopeeling van Neoderma precies in z'n werk gaat? En of er ook echt duidelijk zichtbare resulaten mee worden geboekt?
Ik heb inmiddels 3 behandelingen gehad om dezelfde reden als jij het wil. Verder ga ik er niet mee, want ik zie nauwelijks resultaat. De eerste 3 dagen erna is mijn huid wel rustig, maar daarna komen de onderhuidse puistjes weer terug.
Hoe het werkt: het is een kruidencoctail die als masker op gedaan wordt. Het is erg sterk spul maar wel natuurlijk. Na 15 min gaat het eraf en is je huid erg gevoelig. De huid gaat vervellen, ik had kleine velletjes, maar niet erg storend. Doordat de kruiden een nieuwe huid stimuleren zou je huid beter moeten worden. Ik heb het een kans gegeven, maar ben niet erg enthousiast..
Steentje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 19:58
Balen dat het bij jou geen resultaat geeft, Daphna!
Het zijn best prijzige behandelingen, dus ik wil ook eerst ervaringen horen van verschillende mensen. Ik ben zelf nogal sceptisch, omdat het toch wel een behandeling met een pittig prijskaartje is, en je huid toch behoorlijk gaat vervellen..
Wordt er verder - behalve het kruidenmasker - ook nog meer dingen met je huid gedaan?
De behandeling koste 85 euro, en eigenlijk was neoderma onderdeel van een uitgebreide behandeling. Dus zeg maar het standaard gedeelte, incl. massage, vapo, en ik weet niet wat, maar ze was wel 1,5 uur bezig. Kan er wel van genieten
Logisch dat je sceptisch bent. Ik heb ook op internet gezocht, wel veel aanbieders gevonden maar weinig reviews zeg maar...
Met microdermabrasie heb ik ook weinig resultaat gezien, maar ik heb danook een super moeilijk huidje.
Steentje
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 20:36
Mag ik vragen hoezo jij een super moeilijke huid hebt?
Ik heb een super vette huid. Dat heb ik de afgelopen 10 jaar bestreden met uidrogende verzorgingsproducten, er staat op voor de vette huid dus je denk dan dat het goed is. niet dus. Wat acne valt het mee, wel onderhuidse ontstekingketjes, maar vooral verstopte porien. Iedere kleine onregelmatigheid moet weg, dus tot bloedens toe krabben, daar heb littekens van. Mijn huid is dus moeilijk doordat het vet is en tegelijk jaren lang uitgedroogd is, daarbij dus nog beschadigd door het krabben... zucht. Met make up kan je gelukkig veel mooi maken