Welk wasmiddel..?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Welk wasmiddel..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 08:36

Hoi!

Over een paar weekjes verwachten wij ons eerste kindje. Erg spannend en leuk natuurlijk :D Over 2 weken wil ik graag alle spulletjes gaan uitwassen, zodat als de kleine besluit wat eerder te komen dan bij 40 weken, alles al klaar is.

Maar... nu heb ik begrepen dat je het best een neutraal wasmiddel kunt gebruiken. Dat wil zeggen: niet teveel geur en kleurstoffen, het liefst helemaal niets. Een babyhuidje is namelijk erg kwetsbaar.

Nu mijn vraag: met welk wasmiddel hebben jullie de beste ervaringen? In de supermarkt heb ik al wel het merk Neutral zien staan, maar Persil zou ook een dergelijk wasmiddel in het assortiment hebben. Het enige punt is dat ik die in de winkel nog niet tegengekomen ben...

Ben benieuwd :)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 09:47

Neutral heb ik een hele poos gebruikt.
Geen jeukerige huidjes meer, maar hardnekkige vlekken kreeg ik er niet uit.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 14:08

Klok Eco is ook een neutraal wasmiddel, wordt ook veel gebruikt door mensen met wasmiddel allergieen :)
Afbeelding

Verder kun je ook altijd nog kiezen voor persil Sensitive en silan heeft een wasverzachter geschikt voor baby's.
En ook ariel heeft een sensitive lijn.

genoeg keus dus!

SophievdV

Re: Welk wasmiddel..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 17:36

Bedankt voor de tips!!

Ik wil wel graag schone kleren en met een baby heb je al gauw dikke vlekken.. :Y)

@Eleionomae: waar kan je de producten halen die jij noemt? Heb ze nog niet zien staan bij de Jumbo of de AH XL..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:46

Klok vind je volgens mij sowieso wel bij reform winkels enzo. Ben het ook wel eens bij een supermarkt tegen gekomen, maar dat was lang geleden. Ariel en omo etc zou je ook gewoon bij supermarkten moeten vinden, of anders even contact opnemen met de fabrikant, die kunnen het je sowieso wel vertellen :)

Heb het al wel gezien bij de groothandels, maar daar moet je maar net een pasje van hebben.

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:51

Robijn puur en zacht

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:12

Wij hebben Neutral. :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 18:14

@Lisette: Robijn puur en zacht is toch een "gewoon" wasmiddel met alle kleur en geurstoffen? Of ben ik nu in de war..?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 18:15

Eleionomae schreef:
Klok vind je volgens mij sowieso wel bij reform winkels enzo. Ben het ook wel eens bij een supermarkt tegen gekomen, maar dat was lang geleden. Ariel en omo etc zou je ook gewoon bij supermarkten moeten vinden, of anders even contact opnemen met de fabrikant, die kunnen het je sowieso wel vertellen :)

Heb het al wel gezien bij de groothandels, maar daar moet je maar net een pasje van hebben.

Een Reform-winkel? Heb je die ook in Friesland? :Y)

Ik geloof dat we in de familie wel een pasje van een groothandel hebben, zal eens informeren :) Thanks iig!